کد خبر : 1963202 | 14 شهریور 1402 ساعت 03:44 | 30.4K بازدید | 19 دیدگاه

ضربه خودی به یونایتد: در حد تیم میانه جدولی هستند!

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که گلیزرها با این باشگاه مثل یک بازیچه برخورد کرده‌ و آنها را در تیمی میانه جدولی پایین کشیده‌اند.

ضربه خودی به یونایتد: در حد تیم میانه جدولی هستند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد حدود ۱۹۰ میلیون یورو در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب بازیکنان هزینه کرده تا شرایط تیمش را بهبود ببخشد.

شیاطین سرخ موفق شدند سفیان امرابط را از فیورنتینا و سرخیو رگیلون را از تاتنهام به صورت قرضی در روز پایانی پنجره تابستانی به خدمت بگیرند چون شرایط مالی این باشگاه برای خرید رسمی آنها مهیا نبود.

این وضعیت انتقادها علیه گلیزرها را افزایش داده است. نویل در این باره به اسکای اسپورت گفت:" این فقط یک بازی برای آنهاست. آنها فکر می‌کنند این باشگاه بازیچه است.

1919672

آنها دیگر حتی توان رقابت با رعایت فرپلی مالی را هم ندارند. منچستریونایتد در زمینه نقل و انتقالات مانند یک تیم میانه جدولی رفتار کرده است. چلسی و آرسنال می‌توانند بازیکن بخرند اما یونایتد توانایی چنین رقابتی را ندارد.

می‌دانم که یونایتد بد بازی نکرده اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد. گلیزرها در حال بازی دادن یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان هستند و من دست از صحبت در این باره برنخواهم داشت چون مشکلی بزرگ است."

دیدگاه‌ها