کد خبر : 1963205 | 14 شهریور 1402 ساعت 08:37 | 36.2K بازدید | 7 دیدگاه

سرمربی قهرمان جهان در یکقدمی اخراج

فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم دارد اخراج خورخه ویلدا را به وزارت ورزش این کشور اعلام کند.

سرمربی قهرمان جهان در یکقدمی اخراج

به گزارش "ورزش سه"، خورخه ویلدا آخرین ساعات خود را به عنوان سرمربی تیم ملی زنان اسپانیا سپری می‌کند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا به ریاست پدرو روچا چند روزی است که روی بازسازی عمیق این نهاد با تمرکز بر فوتبال زنان کار می‌کند، اکنون مهم‌ترین هدف آن‌ها تغییر مربی است.

ویکتور فرانکو، رئیس وزارت ورزش اسپانیا (CSD)، این سه شنبه از ساعت 17:30 بعد از ظهر با پدرو روچا، سرپرست فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) در ساختمان وزارت دیدار می کند.

این را خود وزارت ورزش گزارش داد که تصریح می‌کند "جلسه با علاقه آن‌ها به اطلاع از تغییرات ساختاری که قرار است انجام شود، برگزار می‌شود."

1920747

در این جلسه، پدرو روچا تصمیم به اخراج خورخه ویلدا از هدایت تیم ملی زنان را اعلام خواهد کرد. این تصمیمی است که باید به تصویب هیئت مدیره هم برسد.

پس از تمام اتفاقاتی که از 20 آگوست گذشته رخ داده و به خواست 23 عضو تیم ملی زنان، مبنی بر عدم بازگشت به تیم ملی تا زمانی که تغییرات ساختاری رخ دهد، ضرورت ایجاد یک ساختار جدید در دستور کار فدراسیون اسپانیا قرار گرفت.

در شرایط فعلی لیگ ملت‌های اروپا برای اسپانیا از 22 سپتامبر برابر سوئد آغاز می‌شود و هیچکدام از بازیکن و کادر مربیگری حاضر نیستند که در این مسابقات شرکت کنند.

این تغییرات تیم فوتبال مردان را تحت تأثیر قرار نخواهد داد، زیرا عذرخواهی لوئیس دلافوئنته پس از تشویق هایش در آخرین سخنرانی لوئیس روبیالس، مورد قبول واقع شده است.

پدرو روچا به دلیل محرومیت 90 روزه از سوی فیفا برای لوئیس روبیالس به دلیل رفتارش پس از فینال جام جهانی زنان، رئیس موقت فدراسیون فوتبال است.

دیدگاه‌ها