کد خبر : 1963259 | 14 شهریور 1402 ساعت 13:50 | 65.3K بازدید | 34 دیدگاه

روکه ژانویه می‌آید

لحظه شماری بارسلونا برای ورود ستاره برزیلی

ژاوی از مجموعه بازیکنان فعلی بارسا راضی است اما تیم او در یک منطقه تضعیف شده و تا ژانویه باید منتظر ورود ویتور روکه برای تقویت فاز تهاجمی بماند.

لحظه شماری بارسلونا برای ورود ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در نشست خبری قبل از بازی با اوساسونا صراحتا گفت، از تیمی که دارد بسیار راضی است و در نقل و انتقالات عالی کار کردند. 

در تابستان امسال پنج بازیکن جدید به بارسا پیوستند:ایلکای گوندوگان، ژوائو فلیکس، ژوائو کانسلو، اینیگو مارتینز و اوریول رومئو. بارسا بالاخره یک دفاع راست تخصصی گرفت و گوندوگان و رومئو هم برای تقویت خط میانی که با جدایی بوسکتس تضعیف شده بود، آمده اند.

1920190

علاوه بر این، صرف هزینه 3.4 میلیون یورویی برای این پنج بازیکن یک موفقیت بزرگ مدیریتی است. در نهایت، بارسا اکنون دو مدافع کناری در هر جناح دارد (کانسلو و سرخی روبرتو، بالده و مارکوس آلونسو). آنها همچنین چهار مدافع میانی خوب برای دو پست دارند و مارکوس حتی می تواند در صورت لزوم در دفاع وسط نیز بازی کند.

از طرفی در مرکز زمین یک بازیکن کم شده است. دی ‌یونگ، رومئو، پدری، گاوی و گوندوگان پنج بازیکن برای چهار پست هستند. این البته نمی تواند اتفاق مثبتی باشد به خصوص که بارسا تنها با 19 بازیکن در فهرست اصلی، خلوت‌ترین ترکیب از سال 1993 را دارد. البته اینکه فرمین لوپز و مارک کاسادو به عنوان بازیکنانی جوان و قابل اعتماد وارد فهرست شده اند، می تواند نکته امیدوار کننده‌‌ای باشد.

1920440

و در خط حمله؛ اینجاست که ممکن است نگرانی وجود داشته باشد. از سه وینگر چپی که بارسا به تور آمریکا برد، هیچ کدام دیگر نیستند. بدون عبده، آنسو یا دمبله، ژاوی از لحاظ داشتن مهاجمانی دریبل زن و سرعتی که بتوانند خط دفاعی حریف را در هر لحظه غافلگیر کنند، مشکل خواهد داشت نه رافینیا و نه فران تورس چنین قابلیت هایی ندارند. 

لامین یامال در سمت راست می تواند مهره‌ای شبیه به دمبله باشد ولی ژوائو فلیکس یک وینگر تخصصی نیست. ژاوی البته در انتظار ویتور روکه در ژانویه است تا تیمی بهتر برای رقابت در چهار جام مختلف داشته باشد.

دیدگاه‌ها