کد خبر : 1963263 | 14 شهریور 1402 ساعت 13:40 | 6.3K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی: قرارداد اینزاگی با اینتر تا 2025 تمدید شد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، قراردادش با این باشگاه را تا سال 2025 تمدید کرد.

رسمی: قرارداد اینزاگی با اینتر تا 2025 تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، اینزاگی در سال 2021 و پس از پنج سال حضور روی نیمکت لاتزیو تصمیم گرفت هدایت اینتر را برعهده بگیرد و عملکرد خوبی هم روی نیمکت این تیم داشت. 

او سال گذشته موفق شد به همراه اینتر به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، هرچند با شکست برابر منچسترسیتی به مقام نایب قهرمانی و به مدال نقره رضایت داد اما حضور در این مرحله با وجود تیم‌های بزرگی که در فوتبال اروپا ناکام مانده بودند برای نراتزوری ارزش بسیار زیادی داشت. 

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال امضای قرارداد جدید با این مربی ایتالیایی به گوش می‌رسید و باشگاه اینتر دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد او را تا سال 2025 تمدید کرده است. 

1920798

قرارداد پیشین او تا تابستان 2024 بود و کوریره دلو اسپورت خبر داده که دستمزد اینزاگی هم در قرارداد جدید افزایش پیدا کرده و به 5.5 میلیون یورو در فصل رسیده است که ممکن است با توجه به پاداش‌هایی که به این مربی تعلق خواهد گرفت اضافه شود. 

اینزاگی در طول دوران حضورش در اینتر موفق شده دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپر جام برای این باشگاه به ارمغان بیاورد و آغاز خوبی هم در فصل جدید داشته که آنها را به فتح دوباره سری آ در این فصل امیدوار کرده است.

استیون ژانگ و بپه ماروتا رضایت کاملی از عملکرد او روی نیمکت اینتر دارند و همین موضوع باعث شد که خیلی زود برای تمدید قراردادش اقدام کنند.

دیدگاه‌ها