کد خبر : 1963264 | 14 شهریور 1402 ساعت 14:17 | 41.2K بازدید | 11 دیدگاه

رقابت خیلی شدید بود

دوست داشتم برای رئال بازیکن بهتری باشم ولی نشد

آلوارو اودریوسولا در مراسم معارفه‌اش در سوسیداد از علت ناکامی‌اش در رئال مادرید گفت.

دوست داشتم برای رئال بازیکن بهتری باشم ولی نشد

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو اودریوسولا در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی از رئال مادرید جدا شد و پس از پنج سال به سوسیداد برگشت. او در تابستان 2018 با قراردادی نزدیک به 40 میلیون یورو از سوسیداد راهی رئال مادرید شده بود ولی هرگز نتوانست در مادرید بازی های خوبش را تکرار کند و یک نیم فصل قرضی در بایرن و یک فصل قرضی در فیورنتینا نیز بازی کرد. او با بایرن حتی فاتح لیگ قهرمانان نیز شد.

1920801

اودریوسولا در مراسم معارفه خود گفت: «دیگر وقت بازگشت رسیده بود و من نمی توانم در این مورد دروغ بگویم. شب هایی بود که خواب این لحظه را می دیدم. رئال سوسیداد و رئال مادرید هر کاری برای انتقالم انجام دادند. باشگاه اکنون در لیگ قهرمانان حضور دارد و هم تیمی های سابق من در رئال مادرید همیشه از ورزشگاه و جوی که هواداران سوسیداد ایجاد می کنند، شگفت زده می شدند. از بیرون بسیار غبطه می خوردم و در نهایت خوشحالم برگشتم.»

1920800

چرا در رئال موفق نشدم؟ «البته رئال مادرید باشگاه بسیار عجیبی است و در آنجا رقابت در بالاترین سطح است و شاید در هیچ باشگاه دیگری چنین رقابتی وجود نداشته باشد اما من تجربه بسیار خوبی کسب کردم و زیر نظر مربیان بزرگی بودم. شرایط برایم مهیا نشد اما قدردان رئال هستم و معتقدم دوره ای راضی کننده از فوتبالم بود؛ اگرچه ممکن است اینطور به نظر نرسد. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و در عین حال شدیدترین رقابت در هر پست وجود دارد. دوست داشتم برای رئال بازیکن بهتری باشم ولی نشد.»

دیدگاه‌ها