کد خبر : 1963265 | 14 شهریور 1402 ساعت 14:02 | 26.2K بازدید | 21 دیدگاه

پس از شروع افتضاح در فصل جاری

رسمی: کیکه ستین از ویارئال اخراج شد

باشگاه ویارئال امروز رسما اعلام کرد که با کیکه ستین، مربی خود، قطع همکاری کرده است.

رسمی: کیکه ستین از ویارئال اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین، که آخرین تجربه مربی‌گری‌اش نشستن روی نیمکت بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم بود، اوایل آبان سال قبل از طرف باشگاه ویارئال به عنوان سرمربی جدید منصوب شد.

1920802

کیکه ستین بعد از اخراج شدن از بارسا دو سال از فوتبال دور بود و بار دیگر هدایت یک تیم حاضر در لالیگا را به عهده گرفت و توانست نسبتا موفق نیز کار کند. او در 64 سالگی جانشین اونای امری شده بود اما کمتر از یک سال بعد از این باشگاه اخراج شد.

1920804

شروع بسیار بد ویارئال و کسب تنها سه امتیاز از چهار بازی و قرار گرفتن در رتبه 15 جدول، دلیل تصمیم مدیران ویارئال بود. البته کسی انتظار این تصمیم را نداشت و تصور می شد به این مربی باتجربه فرصت بیشتری داده شود ولی او حالا از ویارئال برکنار شده است.

ویارئال با هدایت ستین در فصل گذشته در لالیگا پنجم شد، در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به دست رئال مادرید حذف شد و همچنین در لیگ کنفرانس اروپا مقابل اندرلخت بلژیک در یک هشتم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در فصل جاری ویارئال در هفته نخست به بتیس 1-2 باخت. در هفته دوم مایورکا را با یک گل برد ولی دو شکست متوالی از بارسا و کادیز در نهایت حکم به اخراج ستین دادند.

1893816

دیدگاه‌ها