کد خبر : 1963266 | 14 شهریور 1402 ساعت 14:01 | 79.1K بازدید | 48 دیدگاه

خشم یونایتد از اسطوره رئال: پیشنهاد ما را رد کرد!

سرخیو راموس، ستاره سابق رئال مادرید، پیشنهاد امضای قرارداد یک ساله با منچستریونایتد را رد کرده است.

خشم یونایتد از اسطوره رئال: پیشنهاد ما را رد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد راموس با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او تصمیم گرفت به دو سال حضورش در این باشگاه خاتمه دهد و پارک دو پرنس را ترک کند. 

شایعات بسیاری درباره مقصد بعدی این بازیکن به گوش می‌رسید. گفته شده بود که چند باشگاه عربستانی به صورت جدی به دنبال جذب او هستند و احتمال انتقالش به لیگ فوتبال آمریکا هم وجود داشت. از سوی دیگر، گالاتاسرای هم مشتاق به خدمت گرفتن او بود. 

با این حال، این ستاره سابق رئال تصمیم گرفت بار دیگر به فوتبال اسپانیا برگردد و پیراهن سویا را به تن کند. او در حالی چنین تصمیمی گرفت که پیشنهادهای مالی بسیار بهتری از باشگاه‌های عربستانی و حتی گالاتاسرای داشت اما همه آنها را رد کرد. 

1919948

حالا روزنامه سان در ادعای عجیبی خبر داده که منچستریونایتد پیشنهادی را به راموس ارائه کرده بود که از سوی این مدافع رد شده است. آنها به او پیشنهاد داده بودند که قراردادی یک ساله با دستمزد هفتگی 80 هزار یورویی را امضا کند. 

مصدومیت مدافعان یونایتد باعث شده بود که این باشگاه به دنبال گزینه قابل اطمینانی برای فصل جاری باشد اما راموس بلافاصله به آنها اعلام کرد که حاضر نیست پیراهن این تیم را به تن کند و این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت شدید مدیران این باشگاه شد. 

او حالا به باشگاهی برگشته که فوتبالش را از آن شروع کرد و در فاصله سال‌های 2003 تا 2006 و پیش از پیوستن به رئال مادرید در 50 بازی برای این تیم به میدان رفت. 

دیدگاه‌ها