کد خبر : 1963267 | 14 شهریور 1402 ساعت 14:01 | 11.6K بازدید | 27 دیدگاه

تاکید خطیر: امسال هزار درصد مجوز حرفه‌ای می‌گیریم

علی خطیر شب گذشته در برنامه فوتبال برتر تاکید داشت که استقلال در فصل جاری حتما مجوز حرفه‌ای دریافت خواهد کرد.

تاکید خطیر: امسال هزار درصد مجوز حرفه‌ای می‌گیریم

به گزارش "ورزش‌سه"، هر وقت این روزها صحبت از لیگ قهرمانان آسیا به میان می‌آید، برای هواداران استقلال غم بزرگی تداعی می‌شود. آنها لیگ بیست و یکم را با اقتدار تمام کردند و در شرایطی قهرمانی شدند که حتی یک شکست هم در کارنامه آنها ثبت نشد.

با این حال مشکلات مالکیتی سبب شد تا آبی‌پوشان و قرمزپوشان پایتخت دو سال پیش به صورت مشترک از حضور در آسیا بازبمانند و این اتفاق تلخ برای بخش آبی پایتخت ایران به صورت دو سال متوالی رخ داد تا حالا جای آنها در لیگ قهرمانان آسیا که با تقویم جدید و حضور بازیکنان بزرگ بسیار هیجان انگیز آغاز خواهد شد، حسابی خالی باشد.

با این حال ترس هواداران استقلال این است که بار دیگر تیم‌شان مجوز حرفه‌ای نگیرد و برای سومین سال متوالی در صورت کسب سهمیه از رقابت‌های آسیایی جا بماند. این موضوع است که علی خطیر مدیرعامل این روزهای استقلال در تلاش است به هیچ وجه برای آبی‌پوشان رخ ندهد و به همین دلیل سخت‌گیری‌های خاص خود را در پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم داشت.

با تمام این مسائل و محدودیت‌هایی که استقلال در پیش دارد، خطیر شب گذشته به هواداران استقلال قول داد که حتما استقلال سال آینده ( در صورت کسب سهمیه) در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت و هواداران تیم نباید در این رابطه نگرانی داشته باشند.

دیدگاه‌ها