کد خبر : 1963298 | 14 شهریور 1402 ساعت 15:53 | 2.1K بازدید | 2 دیدگاه

کاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا اعزام نمی‌شود

کاروان ورزش کارگری ایران به دلیل عدم صدور روادید تعدادی از ورزشکاران در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت نمی‌کند.

کاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا اعزام نمی‌شود

به گزارش"ورزش سه"و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، با توجه به برگزاری مسابقات جهانی ورزش کارگری و حضور موفق کاروان ایران در دوره‌های قبلی این رقابت‌ها، بنا بود که کاروان ورزش کارگری کشور عزیزمان با حمایت های مسئولین ذیربط این بار در قالب 120 نفر در هفتمین دوره از رقابت های قهرمانی کارگران جهان از 14 لغایت 19 شهریور در کشور ایتالیا حضور یابد.

متأسفانه با وجود تمامی هماهنگی های صورت گرفته از سوی دست اندرکاران و مسئولین در تمامی سطوح و همچنین تلاشهای بی وقفه مسئولین فدراسیون ورزش کارگری که از مدت‌ها پیش برای دریافت ویزا اقدام نمودند، سفارت ایتالیا از صدور روادید برای حدود دو سوم از اعضای کاروان اعزامی ایران خودداری کرده، به این ترتیب امکان حضور تعداد زیادی از ورزشکاران و قهرمانان جامعه کارگری به این مسابقات دیگر میسر نیست.

از این رو فدراسیون ورزش کارگری با قدردانی از تلاش و زحمات تمامی ورزشکاران کارگر، برای اقتدار و عزت تیم ایران و جهت صیانت از جایگاه و عنوان قهرمانان و ورزشکاران غیرتمندی که از حضور در این رقابت ها باز مانده اند، انصراف خود را از شرکت در این مسابقات و اعزام نصفه و نیمه این کاروان، اعلام می نماید.

گفتنی است، فدراسیون کارگری ایران عضو سه نهاد بین المللی است و تاکنون در 18 دوره مسابقات حضور داشته که حاصل تلاش نمایندگان ایران 202 مدال طلا، 139 مدال نقره و 122 مدال برنز در این مسابقات بوده است. ایران همچنین تاکنون در سه دوره مسابقات جهانی در سال های 2015، 2017 و 2019 شرکت کرده است. در سال 2021 نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات برگزار نشد. ورزشکاران ایران در آخرین دوره این رقابت ها که پیش از کرونا برگزار شد به مقام سوم دست یافتند.

دیدگاه‌ها