کد خبر : 1963306 | 14 شهریور 1402 ساعت 16:18 | 13.5K بازدید | 14 دیدگاه

علی‌رغم اشتباهات: دروازه‌بان تیم آزمون عوض نمی‌شود

ژوزه مورینیو با وجود تمام اشتباهات روی پاتریسیو، چاره ای به جز اعتماد به او ندارد.

علی‌رغم اشتباهات: دروازه‌بان تیم آزمون عوض نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روی پاتریسیو، دروازه‌بان آاس رم، در بازی های گذشته از ضعیفترین بازیکنان این تیم بوده است و با اشتباهات خود، هزینه های زیادی روی دست تیم گذاشته است. او گلهایی دریافت کرده که به قیمت از دست رفتن امتیازات مهمی برای این تیم تمام شده است. اگرچه که او تنها مقصر نتایج ضعیف این تیم نیست و بازیکنان دیگری هم در این تیم سهم زیادی در این وضع داشته اند، به دلیل ماهیت اشتباهات و پست بازی او، پاتریسیو اکنون یه یک سوژه آزار در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

اما ایل مسجارو ادعا کرد که مورینیو همچنان به پاتریسیو اعتماد دارد زیرا این مربی معتقد است که دروازه بان دوم مایل اسویلار هنوز توانایی بازی به عنوان دروازه بان اول را برای این تیم ندارد.

1920872

چندی پیش به رم پیشنهاد شد که هوگو لوریس یا کاسپر اشمایکل را به خدمت بگیرد و اینها گزینه هایی بودند که مورد علاقه مورینیو هم بودند، زیرا او به خصوص با لوریس فرانسوی در تاتنهام سابقه کار کردن داشت. اما هزینه انتقال هر یک از این دو مورد بیش از توانایی مالی باشگاه رم بوده است.
تیم آاس رم در سه بازی اول خود موفق به کسب پیروزی نشده است و فرم فعلی پاتریسیو هم از نگرانی های اصلی این تیم برای فصل جاری خواهد بود.

دیدگاه‌ها