کد خبر : 1963329 | 14 شهریور 1402 ساعت 18:42 | 33.3K بازدید | 24 دیدگاه

می‌خواهند سانچو را نابود کنند: تعادل روانی ندارد!

دیلی‌میل مدعی است چلسی امسال تابستان خواهان جذب جیدون سانچو از یونایتد بود، اما در نهایت به دلیل آنچه عدم اطمینان از شرایط «روحی-روانی» او اعلام شد از مذاکرات کنار کشید.

می‌خواهند سانچو را نابود کنند: تعادل روانی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو در روزهای اخیر بعد از صحبت‌های تند اریک تن‌هاخ به او و بیانیه سانچو در پاسخ به سرمربی یونایتد به ستاره‌ای یاغی در فوتبال انگلیس تبدیل شده است.

روزنامه دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد سانچو امسال تابستان در آستانه پیوستن به چلسی قرار داشته، اما باشگاه آبی‌پوش لندن به دلیلی عجیب از مذاکرات کنار کشیده و او را رها کرده است.

1920928

در این گزارش اشاره شده که مذاکرات بین چلسی و یونایتد برای جذب سانچو در اوایل تابستان آغاز شد و چلسی در نهایت پیشنهادی 45 میلیون پوندی روی میز یونایتد گذاشت. اما چلسی در آخرین لحظات به شکلی غیرمنتظره از مذاکره کنار کشید و در پاسخ مدیران یونایتد گفت علت "نگرانی از سلامت روحی-روانی این ستاره انگلیسی" بوده است.

چلسی پس از آن که از سانچو ناامید شد به سراغ منچسترسیتی رفت و مذاکره برای به خدمت گرفتن کول پالمر را آغاز کرد.

با توجه به درگیری رسانه‌ای شدید بین سانچو و تن‌هاخ به نظر می‌رسد او دیگر در این تیم جایگاهی نداشته و باید به سرعت به فکر پیدا کردن تیمی دیگر باشد. با اینکه پنجره نقل و انتقالات در اروپا بسته شده، اما سانچو هنوز این شانس را دارد که به باشگاهی از ترکیه یا عربستان منتقل شود.

سانچو در سال 2021 با قراردادی 73 میلیون پوندی از دورتموند به یونایتد پیوست. او به هیچ وجه در حد انتظارها ظاهر نشد و تا امروز در 82 بازی برای شیاطین سرخ 12 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها