کد خبر : 1963339 | 14 شهریور 1402 ساعت 19:52 | 40.4K بازدید | 19 دیدگاه

بعد شکایت‌های اخیر: همسر ستاره یونایتد او را ترک کرد

همسر آنتونی، ستاره منچستریونایتد، پس از شکایات مطرح شده علیه این بازیکن، خانه‌اش در چشایر را ترک کرد.

بعد شکایت‌های اخیر: همسر ستاره یونایتد او را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، روزیلن سیلوا، همسر آنتونی، ستاره منچستریونایتد، ساعاتی پس از اینکه این بازیکن به دلیل شکایت همسر سابقش مورد بازجویی قرار گرفت، خانه‌اش در چشایر را ترک کرد.

گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، ادعا کرده که مهاجم منچستریونایتد در حالی که او باردار بود به او حمله کرد. این وینگر 23 ساله دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرد.

برزیل او را از لیست تیمش برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مقابل بولیوی و پرو حذف کرد و گابریل ژسوس از آرسنال را به عنوان جایگزین دعوت کرد.

سیلوا مطابق تصاویر منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی با یک چمدان از خانه خود در چشایر خارج شد. سیلوا که در سال 2019 پسر این زوج را به دنیا آورد، خانه این بازیکن را به دنبال شکایات مطرح شده علیه این بازیکن ترک کرده است.

1920949

کاوالین شکایتی را علیه آنتونی به پلیس منچستر ارسال کرده که شامل چند مورد خشونت خانگی است. او روز دوشنبه با وبسایت برزیلی UOL به جزئیات بیشتری پرداخت و تصاویری از جراحات خود را به دنبال حمله از سوی آنتونی منتشر کرد.

کاوالین آنتونی را متهم کرد که در ژوئن سال گذشته هنگامی که آنها در تعطیلات در برزیل بودند در ماشین به او حمله کرد و تهدید کرد که او را با سرعت زیاد از وسیله نقلیه بیرون می‌اندازد‌.

دیدگاه‌ها