کد خبر : 1963340 | 14 شهریور 1402 ساعت 19:52 | 24.6K بازدید | 20 دیدگاه

شبح اخراج بالای سر فلیک: ناگلزمان می‌آید!

روزنامه بیلد مدعی است احتمال اخراج هانسی فلیک از تیم ملی آلمان بعد از فیفا دِی ماه سپتامبر بالاست.

شبح اخراج بالای سر فلیک: ناگلزمان می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که به نظر می‌رسید فدراسیون فوتبال آلمان مصمم است تیم ملی این کشور در رقابت‌های یورو 2024 که در آلمان برگزار می‌شود با هدایت هانسی فلیک حضور داشته باشد، اما یک گزارش در شماره امروز روزنامه بیلد در فوتبال این کشور بسیار پر سر و صدا شده است.

روزنامه بیلد مدعی شد از منابع نزدیک به فدراسیون دریافته که احتمال اخراج فلیک بعد از فیفا دِی ماه سپتامبر بالا است. این روزنامه می‌گوید فدراسیون آلمان از همین حالا برنامه خود برای سرمربی جدید را تهیه کرده است.

1920946

نامزدهای جانشینی فلیک چه کسانی هستند؟

در گزارش بیلد به نقل از منابع نزدیک به فدراسیون از دو مربی آلمانی به عنوان جانشین‌های احتمالی هانسی فلیک یاد شده است: یولیان ناگلزمان و اولیور گلاسنر.

در این گزارش اشاره شده که نمایش‌های بسیار ضعیف آلمان در فیفادی‌های گذشته به خصوص تساوی مقابل اوکراین و دو شکست مقابل لهستان و کلمبیا باعث قطع امید فدراسیون از هانسی فلیک شده است.

1920947

با اینکه هر سه بازی مورد اشاره دوستانه بودند، اما بازی‌های ضعیف مانشافت باعث شد اعتمادی که روسای فدراسیون به فلیک داشتند خدشه‌دار شود. بیلد می‌گوید در صورتی که در فیفادِی ماه سپتامبر تیم هانسی فلیک بار دیگر مثل چند بازی قبلی عملکردی بد داشته باشد او بلافاصله از سمتش عزل خواهد شد.

آلمان در روزهای آینده دو بازی دوستانه مقابل ژاپن و فرانسه انجام می‌دهد. بازی با ژاپن روز 9 سپتامبر و بازی با فرانسه روز 12 سپتامبر خواهد بود.

از گزینه‌های جانشینی هانسی فلیک، یولیان ناگلزمان بعد از اخراج شدن در میانه فصل گذشته توسط بایرن مونیخ بدون تیم است. با توجه به اینکه او با وجود درخواست‌های متعدد به هیچ باشگاه دیگری منتقل نشد به نظر می‌رسد ناگلزمان خودش را آماده سناریویی کرده که در صورت اخراج فلیک زمام هدایت مانشافت را به دست بگیرد.

دیدگاه‌ها