کد خبر : 1963356 | 14 شهریور 1402 ساعت 20:40 | 63.2K بازدید | 18 دیدگاه

گلایه‌های بازیکنی که قرار بود آسنسیو ایران باشد

سبحان خاقانی دیروز پس از یک فصل مصدومیت و پس از آن نیمکت‌نشینی در استقلال به ذوب‌آهن پیوست.

گلایه‌های بازیکنی که قرار بود آسنسیو ایران باشد

به گزارش "ورزش سه"، سبحان خاقانی پس از چندین فصل حضور در استقلال سرانجام از این باشگاه جدا شد و به ذوب‌آهن پیوست تا آرزوهای فوتبالی خود را در این باشگاه اصفهانی دنبال کند.

خاقانی که اصالتاً مشهدی است و فوتبال خود را از آکادمی سیاه‌جامگان آغاز کرده بود، از این تیم به تراکتور پیوست و در آنجا فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرد؛ اما تمجید جالبی از سوی مربی وقت تراکتور "جان توشاک" که یک مربی نام‌آشنا با سابقه حضور روی نیمکت رئال‌مادرید بود، شنید.

1920987

او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «توشاک به من می‌گفت چهره و سبک بازی تو مانند مارکو آسنسیو می‌ماند. او خیلی به من اعتقاد داشت. افسوس زود از تراکتور جدا شد؛ وگرنه فرصت بیشتری در اختیار من قرار می‌گرفت.»

سبحان پس از آن به استقلال پیوست و مورد اعتماد محمود فکری و فرهاد مجیدی دو سرمربی وقت استقلال قرار گرفته بود و فرصت بازی پیدا می‌کرد؛ اما مصدومیت شدیدی که برای او به وجود آمد او را مدت‌ها از میادین فوتبال دور کرد و این فصل شاید قربانی تغییراتی شد که در لیست تیم‌ها برای نقل و انتقالات ایجاد شده است وگرنه شانس حضور مجدد در استقلال را همچنان داشت.

او در اینستاگرام با هواداران استقلال خداحافظی کرد و گلایه‌هایی نسبت به شرایط جدایی‌اش داشت.

1920988

خاقانی که از مدتی قبل، از او به‌عنوان بازیکن جدید ذوب‌آهن یاد می‌کردند، سرانجام عصر دیروز به ذوب‌آهن پیوست و این فصل باید زیر نظر یکی از مربیانی که به خوبی بلد است از بازیکنان جوان بازی بگیرد، به میدان برود.

دیدگاه‌ها