کد خبر : 1963361 | 14 شهریور 1402 ساعت 21:14 | 46.1K بازدید | 21 دیدگاه

حمایت از نیمار: پاریس قدر مثلث طلایی‌اش را ندانست

لئوناردو، مدیر ورزشی سابق پی‌اس‌جی، با حمایت از صحبت‌های اخیر نیمار گفت او، مسی و امباپه در پاری سن ژرمن از حمایت کافی برخوردار نبودند.

حمایت از نیمار: پاریس قدر مثلث طلایی‌اش را ندانست

به گزارش "ورزش سه"، نیمار اخیرا در مصاحبه‌ای جنجالی ادعاهایی بزرگ علیه پاری سن ژرمن مطرح کرد و گفت او و لیونل مسی در دوران حضورشان در پایتخت فرانسه در این باشگاه جهنم را تجربه کرده بودند.

لئوناردو، مدیر ورزشی سابق پی‌اس‌جی، امروز در یک مصاحبه به صورت تلویحی ادعاهای نیمار را تایید کرده و با اضافه کردن نام کیلیان امباپه به نیمار و مسی گفت این سه ستاره بزرگ در پی‌اس‌جی از طرف باشگاه حمایت لازم را دریافت نکردند.

این فوتبالیست سابق و مدیر ورزشی برزیلی در مصاحبه‌اش گفت این ادعاها که خودخواهی این سه ستاره فصل گذشته در چمپیونزلیگ مانع از موفقیت پی‌اس‌جی شد را قبول ندارد.

1920999

لئوناردو گفت: "کسانی که استعدادی در این سطح دارند اتفاقا آدم‌های پیچیده‌ای نیستند. آنها بیشتر از آنکه مسئله‌ساز باشند مسئله حل می‌کنند. اگر نکات مثبت و منفی را کنار هم بگذارید در مجموع در اختیار داشتن ستاره‌هایی به بزرگی آنها به نفع هر تیمی است".

مدیر سابق پاری سن ژرمن لبه تیز انتقادها را متوجه باشگاه کرد و گفت: "آدم‌ها هر که باشند باید در جایی که کار می‌کنند احساس خوب داشته باشند. نیمار، مسی و امباپه به آرامش ذهنی نیاز داشتند و می‌خواستند باشگاه نشان بدهد که بزرگی‌شان را قبول دارد. این وظیفه ما رهبران و مدیران باشگاه است که در پاریس انجام نشد".

1921000

لئوناردو در ماه مه 2021 از پست خود به عنوان مدیر ورزشی پی‌اس‌جی اخراج شد و گفته می‌شد دلیل این اخراج تنش در رابطه او با کیلیان امباپه بوده است.

دیدگاه‌ها