کد خبر : 1963363 | 15 شهریور 1402 ساعت 03:55 | 29.2K بازدید | 21 دیدگاه

قاسمی‌نژاد: اکثر ما بهتر از خارجی‌های لیگ هستیم؛

آه و نفرین صدها نفر پشت این قانون من‌درآوردی است!

محمد قاسمی‌نژاد به قول خودش از قانون‌های من‌درآوردی خسته است.

آه و نفرین صدها نفر پشت این قانون من‌درآوردی است!

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاسمی‌نژاد که سال گذشته در مس کرمان توپ می‌زد فعلا خانه‌نشین و از قوانین جدید متضرر شده است. این بازیکن در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما پارسال بنا به هر دلیلی اتفاق‌هایی که نباید می‌افتاد را تجربه کردیم و متاسفانه با اختلاف نظرهایی که داخل تیم بین مدیریت و کادر فنی وجود داشت، ما نتوانستیم تیم را نگه داریم. امتیازهای خوبی را کسب کرده بودیم، ولی آن داستان‌هایی که نباید پیش آمد و تیم متاسفانه سقوط کرد‌. ما عملکرد هجومی خوبی داشتیم. موفق شده بودیم تقریبا به همه تیم‌ها گل بزنیم آمار بچه‌ها خوب بود.

او که پنج پاس گل داد، سه گل زد ‌و یک پنالتی گرفته بود، در مورد خانه‌نشین شدنش ادامه داد: با این قانون‌هایی که واقعا من‌درآوردی بود خودمان هم نفهمیدیم چه اتفاقی افتاد. چه‌جوری و با چه دلیل و تفکری آمدند و چنین قانونی گذاشتند. بچه‌هایی که واقعاً عملکرد و سابقه خوبی در لیگ برتر داشتند متاسفانه بیرون ماندند. خودم در ۵ سال اخیر ۳ سال با تیم‌های شهرستانی موفق شده بودم هم قهرمانی بیاورم، هم اینکه سهمیه آسیا بگیرم. به عنوان یک وینگر عملکردم خیلی خوب بود، ولی اکثر تیم‌ها دستشان بسته شد و نتوانستند بازیکنانی را که می‌خواستند، جذب کنند. ما بیرون ماندیم و بازیکنان خارجی آوردند. اگر بازیکنان خارجی می‌آوردند که می‌توانست به فوتبال ما کمک کنند دل آدم نمی‌سوخت. بچه‌هایی که هستند می‌توانم به جرئت قسم بخورم دو-سه لول از بعضی بازیکنانی که از عراق و جاهای دیگر آوردند بهتر هستند.

این بازیکن در ادامه درد دل‌هایش عنوان کرد: شما اگر حساب بکنید هر بازیکن خرج ۳۰ نفر ۴۰ نفر را می‌دهد. من خودم به شخصه خرج ۵۰ تا ۱۰۰ نفر را ساپورت می‌کنم. حداقل این پولی که در می‌آید خرج آدم‌های خوب می‌شود. خرج بچه‌هایی که در ایران هستند. وقتی ما چند نفر را می‌بینیم که کنار خیابان دست‌فروشی می‌کنند دلمان می‌سوزد و خرج آنها می‌کنیم و خرج چند نفر از آنها را به عهده گرفته‌ایم. صد تا بازیکن بیرون مانده حداقل هر بازیکن خرج ۲۰ نفر را می‌دهد. واقعا قانونی بود که خیلی‌ها ضربه خوردند. هنوز خیلی از خانواده‌ها درگیرش هستند  و امیدوارم یک اتفاقی بیفتد و این قانون دست بخورد. یک قانونی بگذارند که درونش ضرر نباشد و در آن موفقیت باشد. یک جوری قانون گذاشتند که تیم‌ها باید بروند بازیکن خارجی بگیرند و با آن پولی که دارند مجبورند خارجی بی‌کیفیت بگیرند. متاسفانه این اتفاق واقعا به همه ضرر زده. من با خودم گفتم سکوت کنم که شاید اتفاقی بیفتد و قانون تغییر کند. کسانی که این قانون را گذاشتند مطمئن هستم که چوبش را می‌خورند و ضررش را خواهند دید چون آه و نفرین همه کسانی که نانشان از سر سفره قطع شده قطعا پشت کسانی که این قانون را گذاشتند هست.

قاسمی‌نژاد در مورد تکلیفش برای آینده افزود: لیگ برتر دو سه جا صحبت شده بود، ولی متاسفانه همان بحث پر شدن سهمیه بود باز هم ناامید نیستیم. فعلا توکل بر خدا کردم. الان من بازیکن آزاد هستم. منتظرم ببینم اگر اتفاق‌های خوب بیفتد پیشنهادی از باشگاهی به من برسد بنشینیم و مذاکره بکنیم. پیشنهادی باشد که سبک بازی من به آن‌ها بخورد قطعاً مذاکره می‌کنم. لیگ یک هم چند تا پیشنهاد بود اما فعلا صبر کردم که از لیگ برتر پیشنهادی برسد و بنشینم مذاکره کنم اگر نه که همان لیگ یک با تیمی که مدعی صعود باشد مذاکره می‌کنم.

دیدگاه‌ها