کد خبر : 1963368 | 14 شهریور 1402 ساعت 21:36 | 33.9K بازدید | 22 دیدگاه

خشم ستاره سابق پی‌اس‌جی از نیمار: توهم زده!

آلن روشه، از ستاره‌های سابق پاری سن ژرمن، از مصاحبه اخیر نیمار به شدت انتقاد کرده و او را به متوهم بودن متهم کرد.

خشم ستاره سابق پی‌اس‌جی از نیمار: توهم زده!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که امسال تابستان پاری سن ژرمن را ترک کرد و راهی الهلال عربستان شد در مصاحبه اخیرش با سایت برزیلی UOL انتقادهایی به این باشگاه داشت که مدیران و هواداران و حتی بازیکنان سابق پی‌اس‌جی را از او خشمگین کرده است.

نیمار که با استفاده از فرصت فیفا دی سپتامبر از عربستان به کشورش، برزیل، سفر کرده بود در این مصاحبه همه ناراحتی‌اش از پی‌اس‌جی را یکجا به زبان آورد و گفت او و لیونل مسی در پاریس زندگی در جهنم را تجربه کرده بودند.

1921005

همان‌طور که انتظار می‌رفت هواداران و مدیران پی‌اس‌جی از مصاحبه نیمار به شدت خشمگین شدند. هوادارانی که حتی در ماه‌های آخر حضور نیمار از او دل خوشی نداشتند و علیهش تظاهرات کرده بودند حالا بیش از پیش از دست ستاره برزیلی عصبانی‌اند.

این عصبانیت به بازیکنان سابق پی‌‌اس‌جی هم سرایت کرده و آلن روشه، از بازیکنان سابق این تیم، در مصاحبه‌ای به تندی از نیمار انتقاد کرد. آلن روشه در مصاحبه با روزنامه اکیپ گفت: "مسی نمی‌خواست به پی‌اس‌جی بیاید و دوست داشت در بارسا بماند. بنابراین ما می‌توانیم درک کنیم که چرا او از حضور در پی‌اس‌جی راضی نبود. ولی من نمی‌فهمم نیمار چرا باید ناراحت باشد. او در پاری سن ژرمن بهترین شرایط را داشت و هر وقت اراده می‌کرد می‌توانست به برزیل برگردد و کارناوال تماشا کند. کسی که حسابی از باشگاه سوءاستفاده کرده چطور می‌تواند ناراحت باشد؟ جهنم؟ شاید آنها در چهار ماه آخر کمی جهنم را تجربه کرده باشند ولی قبلش نه. با توجه به دستمزدی که می‌گرفتند منصفانه این است که بگوییم هر دو روزهای خوبی در پاریس داشتند".

دیدگاه‌ها