کد خبر : 1963372 | 14 شهریور 1402 ساعت 21:57 | 29.3K بازدید | 10 دیدگاه

تسویه‌حساب با ژوزه: تیمت نفرت‌انگیز بازی می‌کند!

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، که بارها با مورینیو جنگ رسانه‌ای داشته بار دیگر از نتایج بد رم در شروع فصل برای تسویه حساب با آقای خاص استفاده کرده.

تسویه‌حساب با ژوزه: تیمت نفرت‌انگیز بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، رم در فصل جدید سری آ شروعی دور از انتظار داشته و از 9 امتیاز ممکن در سه هفته اول تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است.

این عملکرد ضعیف فرصت را برای برخی منتقدان قدیمی ژوزه مورینیو فراهم کرده تا با او تسویه حساب کنند. آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و رئال مادرید، که پیش از این بارها به دلیل بحث‌های رسانه‌ای با مورینیو موردتوجه قرار گرفته است این بار هم آقای خاص را هدف گرفت.

1921009

کاسانو خطاب به مورینیو گفت: "دو سال است که به خاطر یک مربی، مورینیو، و حرف‌هایی که درباره او زده بودم از من انتقاد می‌کنند. ولی من می‌دانم چه می‌گویم و از کسی نمی‌ترسم. او بدترین مربی فوتبال در 10 سال اخیر است. به بازی‌های رم نگاه کنید. جالوروسی این روزها خیلی بد بازی می‌کند. بگذارید صریح بگویم: آنها نفرت‌انگیز بازی می‌کنند".

کاسانو در ادامه انتقادهایش از مورینیو گفت: "رم در این دو سال خیلی خرج کرده و امسال حتی بیشتر خرج کرد و بازیکنان بزرگ بیشتری گرفت، ولی می‌بینیم که رم حتی نمی‌تواند از پس سالرنیتانا برآید و سه گل می‌خورد. هیچکس لوکاکو را نمی‌خواست ولی به رم رفت. پاردس بازیکن بزرگی است، ولی زیر نظر او خوب بازی نمی‌کند. ذات فوتبال سرگرم کردن مردم است ولی تیم‌های مورینیو اینطور بازی نمی‌کنند. پس او به چه دردی می‌خورد؟".

1921010

دیدگاه‌ها