کد خبر : 1963373 | 14 شهریور 1402 ساعت 22:04 | 30.4K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره آرسنال: حرف زدن با هری کین‌ راحت‌تر شده!

ادوارد انکتیا، مهاجم آرسنال، می‌گوید اکنون که هری کین در تاتنهام نیست، صحبت کردن با او آسان‌تر است.

ستاره آرسنال: حرف زدن با هری کین‌ راحت‌تر شده!

به گزارش "ورزش سه"،  انکتیا 24 ساله پس از دعوت شدن به تیم گرت ساوتگیت برای اولین بار، کین را ستوده است و گفته است می‌خواهد از او چیزهای زیادی یاد بگیرد.

1921014

انکتیا در پاسخ به این سوال که تمرین با کین چگونه بود، گفت: "واقعا خوب بود. او یک مهاجم در سطح جهانی است. اکنون که در تیم رقیب نیست همه چیز ساده‌تر است. امروز اولین جلسه من بود، بنابراین مطمئن هستم که تمام هفته کنار او خواهم بود و سوال‌های زیادی از او خواهم پرسید. این یک فرصت عالی برای یادگیری است، عملکرد خودم را با دیدن اینکه مهاجمان برتر چه می‌کنند بهبود خواهم بخشید. من واقعاً منتظر این هفته هستم. کین بازیکن بسیار بزرگی است. من سوالاتی که باید از او بپرسم را یادداشت کردم، خواهیم دید. فقط می‌توانم بگویم اینجا بودن عالی است."

انکتیا در مورد انتقال تابستانی کین به بایرن سوال کرد: "او بازیکن فوق العاده‌ای است و برای او در فصل جدیدش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."

1921013

انکتیا در این فصل در چهار بازی آرسنال در لیگ برتر دو گل به ثمر رسانده است، اما با بازگشت گابریل ژسوس، مهاجم توپچی‌ها، از مصدومیت ممکن است زمان بازی او کاهش یابد. اما انکتیا نگران نیست و از رابطه خود با ملی پوش برزیلی استقبال کرده است: "گابریل بازیکنی فوق العاده و انسان بزرگی خارج از زمین است، رقابت با او خوب است. این برای هر دوی ما مثبت است. هر دوی ما می‌خواهیم یک کار را انجام دهیم و به تیم کمک کنیم. در تمرین یکدیگر را تحت فشار می‌گذاریم تا پیشرفت کنیم. این رقابت سالم و دوستانه است. ما رابطه خوبی داریم و از یکدیگر حمایت می‌کنیم."

دیدگاه‌ها