کد خبر : 1963380 | 14 شهریور 1402 ساعت 22:40 | 70.1K بازدید | 12 دیدگاه

کسپر اشمایکل با اندرلخت یک‌ساله بست

رسمی: مهمترین انتقال اروپا بعد از بسته شدن پنجره

کسپر اشمایکل با قراردادی یک‌ساله به عنوان بازیکن آزاد راهی اندرلخت شد.

رسمی: مهمترین انتقال اروپا بعد از بسته شدن پنجره

به گزارش "ورزش سه"، خبر فسخ توافقی کسپر اشمایکل با باشگاه نیس فرانسه یکی از مهمترین اخبار نقل و انتقالاتی بعد از بسته شدن پنجره تابستانی بود که به این بازیکن اجازه می‌داد به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دلخواهش شود؛ مقصد جدید دروازه‌بان دانمارکی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد اندرلخت بلژیک است.

او فصل گذشته بعد از 11 سال حضور در لسترسیتی این باشگاه را به مقصد نیس ترک کرد. اشمایکل بعد از یک فصل حضور در لیگ یک فرانسه و 36 بار پوشیدن پیراهن نیس تصمیم به جدایی از  این باشگاه گرفت. انتقال او به اندرلخت هزینه‌ای برای باشگاه بلژیکی نداشته و مدت آن یک سال است.

یسپر فردبرگ، مدیرعامل باشگاه اندرلخت با اعلام خبر نهایی شدن انتقال اشمایکل گفت: "اگر چه از ترکیب فعلی تیم راضی هستیم اما این یک فرصت ایده‌آل برای جذب دروازه‌بانی با تجربه و دانش بالا بود. جذب اشمایکل در راستای هدف ما برای داشتن رقابت بالا در پست‌های مختلف است."

ملی‌پوش دانمارکی نیز بعد از امضای قرارداد با اندرلخت گفت: "بعد از صحبت با مدیران باشگاه و اطلاع از پروژه‌ای که در سر دارند هیجان زده شدم. اندرلخت یک باشگاه بزرگ است که بازیکنان قدیمی‌اش همیشه از آن به نیکی یاد می‌کنند. این چیزی بود که من می‌خواستم بخشی از آن باشم."

1921025

اشمایکل در طول 11 سال حضور در لسترسیتی یک قهرمانی غیرمنتظره لیگ برتر و همچنین یک قهرمانی جام حذفی کسب کرد تا دست پر این لیگ بزرگ را ترک کند. او برای داشتن شانس بازی در لیگ قهرمانان اروپا ترجیح داد به حضور یک‌ساله‌اش در نیس بسنده کند و راهی اندرلخت شود.

دیدگاه‌ها