کد خبر : 1963391 | 14 شهریور 1402 ساعت 23:36 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

بیانیه ناپولی‌: شایعات درباره این ستاره مزخرف است

باشگاه ناپولی‌ نسبت به شایعات پیرامون آینده خویچا کواراتسخلیا بیانیه‌ تندی منتشر کرد.

بیانیه ناپولی‌: شایعات درباره این ستاره مزخرف است

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف فصل گذشته که همه چیز در جنوب ایتالیا به خوبی پیش می‌رفت، فصل جدید برای ناپولی اصلا آسان نبوده است. شکست در هفته سوم مقابل لاتزیو کاستی‌هایی را که شاگردان رودی گارسیا دارند، نمایان کرد.

این وضعیت با یک جنجال خارج از زمین، در مورد آینده یکی از ستاره‌های بزرگ ناپولی‌ بیشتر مورد توجه قرار گرفته است: خویچا کواراتسخلیا.

شایعاتی مطرح شد که باشگاه ناپولی‌ برای تمدید قرارداد با کواراتسخلیا وارد مذاکره شده، اما این بازیکن و ایجنت او تمایلی به تمدید قرارداد نشان ندادند.

1921050

آئورلیو دی لورنتیس از طریق باشگاه، بیانیه‌ای مختصر اما قاطع صادر کرد که در آن آنچه در رسانه‌ها گفته می‌شود را "مزخرف" توصیف کرد: "برخی رسانه‌ها همچنان گزارش می‌دهند که تنها منبع آن عوامل این فوتبالیست، مذاکراتی برای تمدید کوارتسخلیا است. این "مزخرف" است. هیچکس در ناپل هرگز از تمدید احتمالی این فوتبالیست که 4 سال دیگر قراردادش به پایان می‌رسد صحبت نکرده است. نه مائورو ملوسو، نه مائوریتزیو میشلی، نه آئورلیو دی لورنتیس و نه آندره آ کیاولی این کار را نکردند."

دستمزد فعلی ستاره گرجستانی 1.5 میلیون خالص برای هر فصل است. او طی 43 بازی فصل گذشته 14 گل زد و 17 پاس گل ارسال کرد که موجب شد باشگاه‌های بزرگ اروپا خواهان عقد قرارداد با او باشند.

دیدگاه‌ها