کد خبر : 1963396 | 14 شهریور 1402 ساعت 23:55 | 41.4K بازدید | 76 دیدگاه

حمایت اسطوره یونایتد از مسی پس از حمله فن‌خال

پاتریس اورا، بازیکن اسبق منچستریونایتد، پس از ادعا در مورد لیونل مسی به اظهارات لوئیس فن‌خال پاسخ داد.

حمایت اسطوره یونایتد از مسی پس از حمله فن‌خال

به گزارش "ورزش سه"، پاتریس اورا به اظهارات لوئیس فن‌خال مبنی بر اینکه بازی‌های جام جهانی 2022 قطر به نفع لیونل مسی تعیین شده بود، واکنش نشان داد.

فن‌خال که با هدایت تیم ملی هلند در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرژانتین با حضور مسی شکست خورد، ادعای عجیبی درمورد آن ستاره آرژانتینی داشت.

1921063

سرمربی هلندی گفت که رقابت در قطر تقلبی بوده است! فن‌خال در مورد بازی هلند و آرژانتین و همچنین در مورد باقی‌مانده این رقابت‌ها به GOAL گفت: "واقعاً نمی‌خواهم چیز زیادی در مورد آن بگویم. وقتی می‌بینید که آرژانتین چگونه گل می‌زند و ما چگونه گل می‌زنیم، چگونه برخی از بازیکنان آرژانتین از حد مجاز عبور می‌کنند و مجازات نمی‌شوند، فکر می‌کنم این یک بازی از پیش طراحی شده بود. منظورم هر چیزی است که می‌گویم. اینکه مسی باید قهرمان جهان می‌شد؟ فکر می‌کنم اینطور بود، بله."

در حالی که آرژانتین چندین پنالتی (به جز ضربات پنالتی پس از وقت‌های اضافه) در این رقابت‌ها داشت، لیونل مسی همه آنها را تبدیل به گل کرد و فقط یک ضربه را از دست داد. اورا در پاسخ به اظهارات فن‌خال به این مورد اشاره کرد: "مسی به معنای واقعی تیمش را با بازی خود به فینال رساند. خیلی‌ها می‌گویند که او با 5 پنالتی تا فینال رسید. خطاب به آنها می‌گویم شما اگر توانایی‌اش را دارید 5 پنالتی بزنید و تیم‌ خود را به فینال جام جهانی ببرید."

دیدگاه‌ها