کد خبر : 1963439 | 15 شهریور 1402 ساعت 12:17 | 17.7K بازدید | 13 دیدگاه

یک بازی بزرگ در بلغارستان پیش از مسابقه با ایران

امروز استویچکف میزبان ستاره‌های دنیا

هریستو استویچکوف، اسطوره فوتبال بلغارستان، از سرمربی اسبق تیم ملی کشورش پس از ابتلا به بیماری حمایت کرد.

امروز استویچکف میزبان ستاره‌های دنیا

به گزارش "ورزش سه"، هریستو استویچکوف، اسطوره فوتبال بلغارستان و بازیکن اسبق بارسلونا، پیامی احساسی خطاب به هم تیمی سابق خود در تیم ملی، پتار هوبچف، که با یک بیماری سخت مبارزه می‌کند، منتشر کرد. هوبچف در سال 2017 هدایت تیم ملی بلغارستان را برعهده داشت.

او نوشت: "امروز روزی است که می‌خواهم همه امیدمان را برای برادرمان پتار هوبچف جمع کنیم! بدون او، یک تابستان دیوانه آمریکایی وجود نداشت، ما چهارمین تیم جهان نمی‌شدیم. پتیا، تو استاد دفاع از ما بودی! او مانند یک پروفسور با گابریل باتیستوتا، یورگن کلینزمن و رابی فولر رفتار می‌کرد! تو مانند یک پروفسور بر بیماری غلبه خواهی کرد! من سال‌هاست که تو را می‌شناسم و می‌دانم چه مبارزی هستی! هر دقیقه حضور شما در تیم ملی به عنوان هم تیمی و مربی برای من باعث افتخار بود! من با تو هستم، پتیا! دقیقه پنجم امشب فقط برای توست!"

1921151

اسطوره‌های فوتبال بلغارستان و جهان عصر امروز از ساعت 17 برای حمایت از مبتلایان به بیماری سخت در دیداری با نام "مسابقه امید" در ورزشگاه ملی "واسیل لفسکی" به میدان می‌روند.

استویچکوف به اتحاد همه بلغارها تبریک می‌گوید: "اتحاد! این کلمه خیلی خوب به نظر می‌رسد، مخصوصاً در این روزها! بلغارستان متحد! وطن ما دردهای زیادی را پشت سر گذاشته است! من، خانواده‌ام، دوستانم امروز یکی از درخشان‌ترین تعطیلاتمان را جشن می‌گیریم! بیایید با بلغارستان متحد شویم!"

دیدگاه‌ها