کد خبر : 1963445 | 15 شهریور 1402 ساعت 12:37 | 69.7K بازدید | 27 دیدگاه

بارسلونا عاشق این جواهر برزیلی است!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، در تابستان امسال یک پدیده جدید برزیلی را شناسایی کرده است.

بارسلونا عاشق این جواهر برزیلی است!

به گزارش "ورزش سه"، خرید ویتور روکه یک اعلامیه از نیت و در واقع یک کودتای نرم بود. دکو در واقع نشان داد که بارسلونا به مبارزه برای خرید بهترین بازیکنان در آمریکای جنوبی به میادین بازگشته است.

یکی از نقاط قوت مدیر ورزشی جدید بارسا، آگاهی دقیق او از فوتبال برزیل است. گواه آن، تحرکاتی است که او برای خرید گابریل موسکاردو، هافبک 17 ساله کورینتیانس، انجام داده که مانند یک پدیده ظاهر شده است.

با احتیاط زیاد، بین ماه مه و ژوئن، دکو تلاش کرد تا این ستاره نوظهور را تا سال 2024، که آن زمان 18 ساله می‌شود، برای بارسلونا بخرد.

سپس، این بازیکن که برای عموم مردم ناشناخته بود، در تیم زیر 20 ساله‌های کورینتیانس حضور داشت و هنوز اولین بازی خود را در تیم تحت رهبری واندرلی لاوگزمبورگو انجام نداده بود.

1921166

اولین بازی در 28 ژوئن در برابر لیورپول مونته ویدئو انجام شد، در یک بازی بی اهمیت برای پائولیستاها که قبلاً حذف شده بودند و در حال بستن مرحله گروهی کوپا لیبرتادورس بودند.

از زمان رویارویی با لیورپول در 28 ژوئن، او جایگاه مهمی در ترکیب اصلی به دست آورده و تاکنون 11 بازی انجام داده است. درخشش اخیر او قطعا برای بارسلونا زجرآور است چراکه آن‌ها به دلیل رعایت فرپلی مالی نتوانستند او را جذب کنند.

ارزش این بازیکن بر اساس گزارش اسپورت اسپانیا، در عرض چند ماه بیش از 600 درصد افزایش یافته است. باشگاه چلسی برای خرید این بازیکن اقدام کرده بود.

چلسی پیش از این دو پیشنهاد به کورینتیانس ارائه کرد که رسانه‌های انگلیسی آن را 30 میلیون یورو ارزیابی کرده‌اند.

موسکاردو، که به تازگی برای دو بازی دوستانه تیم المپیک برزیل دعوت شده، با ویتور روکه، خرید تابستانی بارسلونا، هم‌تیمی می‌شود. او تا ژوئن 2024 در برزیل می‌ماند و سپس درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها