کد خبر : 1963480 | 15 شهریور 1402 ساعت 15:08 | 72.7K بازدید | 20 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

ژاوی به هیچکس مثل این 3 نفر اعتماد ندارد

در چهار بازی اخیر بارسا در لالیگا مشخص شده که ژاوی به کدام بازیکنان بیشترین اعتماد را دارد.

ژاوی به هیچکس مثل این 3 نفر اعتماد ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تنها چهار هفته از لالیگا 24-2023 گذشته، ستون فقرات بارسا از قبل مشخص است. 

ژاوی تاکنون از 23 بازیکن استفاده کرده که تنها سه نفر از آنها در همه دقیقه‌ها بازی کرده‌اند: مارک تر اشتگن، دروازه‌بان آلمانی، ژول کنده، مدافع فرانسوی، و فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی. روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، هم تمام دقایق را بازی کرده بود ولی در بازی اخیر برابر اوساسونا در اواخر مسابقه تعویض شد.

1921224

ژول کنده بالاخره به هدفش رسید و توانست به دفاع میانی برگردد. او فصل قبل دفاع راست بارسا بود ولی امسال گفت که دیگر آنجا بازی نخواهد کرد. حالا او به ژاوی نشان می‎‌دهد که تصمیم درستی گرفته است. مصدومیت عضلانی رونالد آرائوخو در بازی مقابل کادیز هم به کنده کمک کرد که برابر ویارئال و اوساسونا در دفاع میانی جای خودش را مستحکم کند. او برابر اوساسونا یک ضربه سر عالی زد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

1921223

در مورد تراشتگن و دی یونگ مشخص شده که ژاوی به هیچکس مثل این دو برای دروازه و خط میانی اعتماد ندارد. تراشتگن مثل همیشه مطمئن نشان داده و ستاره هلندی نیز بهترین نسخه خودش را ریکاوری کرده است.

1920393

چهار بازیکن در بارسا همیشه شروع کننده بوده‌اند، اما 90 دقیقه کامل بازی نکرده‌اند: لواندوفسکی، گوندوگان، رومئو و کریستنسن.

همچنین دو بازیکن دیگر هر چهار بازی را انجام داده‌اند، اما در سه بازی فیکس بودند و برابر ختافه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند: گاوی و لامین یامال.

دیدگاه‌ها