کد خبر : 1963483 | 15 شهریور 1402 ساعت 15:20 | 36.6K بازدید | 23 دیدگاه

در مستند بارسلونا فاش شد

روزی که ژاوی، لاپورتا و کرویف را ساکت کرد

ژاوی در مستند جدید باشگاه بارسلونا فاش کرد که پس از بازی هفته نخست فصل گذشته با مدیران باشگاه جلسه‌ای پرتنش داشت.

روزی که ژاوی، لاپورتا و کرویف را ساکت کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا فصل گذشته قهرمان لالیگا شد اما در اولین بازی بسیار ناامیدکننده کار کرد. در اولین بازی روبرت لواندوفسکی، رافینیا، کریستنسن و کسیه برای بارسا، کاتالان‌ها نتوانستند رایو را در نوکمپ شکست دهند. تساوی بدون گل با ناامیدی ناشی از اخراج سرخیو بوسکتس به دلیل ضربه آرنج به فالکائو همراه شد.

1737488

چند مهار خوب از تراشتگن از وخامت بیشتر اوضاع  اجتناب کرد و هواداران بارسا با ناامیدی از انتظارات برآورده نشده، ورزشگاه را ترک کردند.

 ژاوی پس از سوت پایان بازی اذعان کرد که تیم تحت فشار بوده است: «از هر نظر تلاش کردیم، شاید توقعات روی ما سنگینی کرده باشد. به بازیکنان توضیح داده‌ام که اکنون فشار روی من است.»

ژاوی مانند جوردی کرویف، مدیر ورزشی وقت، که علناً آرام بود، خواستار آرامش در باشگاه شد: «با روند خوبی که تیم در پیش فصل داشت، نمایش بدی برابر رایو نداشتیم. تیم در حال ساخت است و به نظر اوضاع خوب می‌رسد. ما برد می‌خواستیم اما باید آرامش خود را حفظ کنیم.»

1920518

در حالی که باشگاه به صورت علنی سعی در ارسال پیام آرامش داخلی داشت، در واقعیت اوضاع بین مدیریت و کادر فنی پرتنش دنبال می‌شد. ژاوی هرناندز در یکی از اپیزودهای جدید سریال پرایم آمازون «بارسلونا، دوره‌ای جدید»، این را تایید کرد.

ژاوی می‌گوید: «یادم می‌آید بعد از بازی اول لیگ یک جلسه بسیار پرتنش با مدیران باشگاه برگزار شد. با خوان لاپورتا، رئیس، متئو آلمانی، مدیر فوتبالی وقت و جوردی کرویف، مدیر ورزشی سابق. به آنها گفتم که آرام بمانند، این فقط اولین بازی فصل بود و ما به تساوی رسیده بودیم.» 

خوشبینی ژاوی بی‌دلیل نبود زیرا بارسا پس از چندین فصل دوری از قهرمانی لالیگا، در نهایت با اقتدار قهرمان لالیگا شد.

دیدگاه‌ها