کد خبر : 1963512 | 15 شهریور 1402 ساعت 17:08 | 19.8K بازدید | 8 دیدگاه

گل دوم تیم المپیک تقدیم شد!(عکس)

زننده گل دوم تیم المپیک ایران مقابل هنگ کنگ حرکت جالبی پس از باز کردن دروازه انجام داد.

گل دوم تیم المپیک تقدیم شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران در شرایطی نیمه اول دیدار مقابل هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا را با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشت که شاگردان رضا عنایتی تمام روش ها برای گلزنی را امتحان کردند و توانستند دو بار این کار را انجام بدهند که یکی از آنها روی ارسال امیر جعفری به ثمر رسید.

امیر جعفری که به‌عنوان وینگر چپ در ترکیب تیم فوتبال المپیک ایران مقابل تیم امید هنگ‌کنگ قرار گرفته بود، بارها با فرارهای سریع و ارسال‌های خود موقعیت های خطرناکی به وجود آورد که بالاخره یکی از آنها جواب داد.

1921274

این بازیکن چپ پای تند و تیز که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر فرصت حضور در ترکیب ابتدایی گل گهر سیرجان را به دست نیاورده بود، امروز در جمع ۱۱ نفر اصلی تیم المپیک ایران مقابل هنگ کنگ قرار گرفت و توانست در همان نیمه اول تاثیرگذار و درخشان کار کند.

1921276

جعفری در دقیقه ۴۴ با یک فرار سریع از سمت چپ زمین، دو سر توپ و یک ارسال تماشایی به مقابل دروازه هنگ کنگ موقعیت‌سازی کرد تا محمد قربانی از میانه زمین برسد و با ضربه سر گل دوم تیم المپیک ایران در این بازی را به ثمر رساند و البته گل خود را تقدیم به پاسور این صحنه کند.

ویدئو: 310105

دیدگاه‌ها