کد خبر : 1963520 | 15 شهریور 1402 ساعت 17:49 | 40.1K بازدید | 23 دیدگاه

امید جدید الاتحاد: صلاح از من درباره عربستان پرسید!

جوردن هندرسون، ستاره سابق لیورپول و فعلی الاتفاق، در اظهاراتی که هوادراان الاتحاد را خوشحال کرده می‌گوید محمد صلاح از او درباره شرایط عربستان پرس و جو کرده است.

امید جدید الاتحاد: صلاح از من درباره عربستان پرسید!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا بسته شده اما با توجه به اینکه پنجره عربستان همچنان باز است تکلیف محمد صلاح هنوز مشخص نشده و رسانه‌های عربستانی مدعی هستند الاتحاد تا آخرین لحظه از تلااش برای به خدمت گرفتن این ستاره مصری دست نخواهد کشید.

امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که هواداران الاتحاد را بیشتر امیدوار کرده است. جردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول که سابقه سالها بازی در کنار صلاح را دارد، و امسال تابستان به الاتفاق پیوسته و هم اکنون در عربستان به سر می‌برد می‌گوید ستاره مصری لیورپول در تماس با او درباره شرایط عربستان و فوتبالش پرس و جو کرده است.

1921284

هندرسون در خلال مصاحبه‌اش با سایت انگلیسی اتلتیک گفت:" من با صلاح مشخصا درباره پیوستنش به الاتحاد صحبت نکرده‌ام و نمی‌توانم در این باره نظر بدهم ولی در یکی دو هفته گذشته صحبتهایی که داشتیم درباره این بود که زندگی در اینجا چطور است و از این حرفها. تنها صحبتی که در این مدت با صلاح داشتم این بود".

ستاره انگلیسی الاتفاق که در اردوی تیم ملی انگلیس به سر می‌برد در ادامه گفت:" در مورد پیشنهادهایی که به صلاح شده من دقیقا نمی‌دانم چه خبر است و اطلاعاتم به مطالبی برمی‌گردد که در رسانه‌ها منتشر می‌شود. برایم جالب است که ببینم در نهایت چه می‌شود چرا که صلاح یک فوتبالیست درجه‌یک و انسانی بی‌نظیر است. او چه در لیورپول بماند و چه به لیگ عربستان بیاید تاثیر قابل توجهی خواهد داشت".

دیدگاه‌ها