کد خبر : 1963540 | 15 شهریور 1402 ساعت 19:23 | 27.1K بازدید | 21 دیدگاه

ژست قهرمانانه امیدها برای فرانسه(عکس)

شاگردان رضا عنایتی پس از دیدار مقابل هنگ کنگ در کنار هم ژست پیروزی گرفتند.

ژست قهرمانانه امیدها برای فرانسه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال المپیک ایران نخستین مسابقه خود در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را مقتدرانه برداشت و توانست در دیدار امروز مقابل تیم امید هنگ کنگ که در ازبکستان برگزار شد، به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کند و علاوه بر آن، نمایش هجومی و خوبی بر جای بگذارد.

شاگردان رضا عنایتی قبل از اینکه دقیقه دو مسابقه مقابل هنگ کنگ آغاز شود، توانستند روی ارسال محمدجواد حسین‌نژاد و ضربه سر محمدامین حزباوی گلزنی کنند و در ادامه هم نمایش هجومی خود را تا آخرین لحظه مسابقه ادامه دهند و با وجود فرصت‌سوزی‌های زیاد، به برتری پُر گل سه بر صفر برسند و شروع امیدوار کننده‌ای در رقابت های انتخابی جام ملت‌ها و المپیک داشته باشند.

1921330

ناکامی ۴۸ ساله فوتبال ایران در راهیابی به المپیک را شاگردان عنایتی می توانند بشکنند و عملکرد امروزشان مقابل امیدهای هنگ کنگ در مرحله انتخابی، نشان داد که آنها با امیدواری زیاد به ازبکستان سفر کردند و وارد این بازی ها شده‌اند تا بتوانند به دور نهایی راه پیدا کنند و نزدیک‌تر از همیشه به سهمیه المپیک شوند.

بازیکنان تیم فوتبال امید ایران پس از پایان مسابقه امروز مقابل تیم هنگ کنگ مقابل دوربین حاضر شدند و در کنار هم ژست قهرمانانه گرفتند و آمادگی بالای خود را برای ادامه بازی ها و جدال با افغانستان و مهم‌تر ازبکستان نشان دادند.

دیدگاه‌ها