کد خبر : 1963546 | 15 شهریور 1402 ساعت 20:26 | 78.6K بازدید | 25 دیدگاه

جانی اونز:

بچه هایم باور نمی‌کنند بازیکن منچستر یونایتد بودم!

جانی اونز، مدافع منچستریونایتد، اظهار کرده که فرزندانش نمی توانند باور کنند که او قبلا در منچستریونایتد حضور داشته است.

بچه هایم باور نمی‌کنند بازیکن منچستر یونایتد بودم!

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع تابستان امسال با قراردادی یک ساله - هشت سال پس از ترک اولدترافورد - به این باشگاه بازگشت.

اونز، 35 ساله، قبل از انجام 198 بازی برای این تیم بزرگسالان این باشگاه، در آکادمی یونایتد حضور داشت و از طریق آن با همسرش هلن مک کانل که به عنوان مجری ام یو تی وی کار می کرد، آشنا شد. او به خبرنگاران گفته که با وجود کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر با شیاطین سرخ، باور کردن اینها برای سه فرزندانش، لوتی، 9 ساله، هایدی، 6 و الی، 3، دشوار است:"فکر می‌کنم آنها می‌دانند که من برای یونایتد بازی می‌کردم، اما باز هم حرف مرا باور نمی‌کنند. خوب است که این بار می‌توانند بازی‌های مرا ببینند. بزرگترین فرزند من در آخرین فصل حضورم در باشگاه (15-2014) به دنیا آمد، بنابراین خیلی خوب است که بتوانم آنها را به اولدترافورد ببرم و بچه ها ببینند که پدرشان در حال بازی کردن در این ورزشگاه است، این برای هر کودکی چیز خاصی است. بنابراین، میتوانم بگویم من واقعاً خوش شانس هستم که این فرصت را مجددا به دست آورده‌ام."

1921374

بازگشت اونز به یونایتد روز یکشنبه با یک شروع کابوس‌وار مقابل آرسنال آغاز شد و هواداران از اولین بازی او بسیار خشمگین بودند.

ملی پوش ایرلند شمالی ضربه دکلان رایس را به سمت دروازه خودی منحرف کرد تا آرسنال در وقت های تلف شده پیش بیفتد. او سپس آفساید را پر کرد تا گابریل ژسوس بتواند گل سوم را هم برای توپچی ها به ثمر برساند..

اونز پس از ترک شیاطین سرخ در سال 2015 به وست بروم پیوست و سه سال بعد به لستر رفت و در سال 2021 موفق شد جام حذفی را با این تیم فتح کند.

دیدگاه‌ها