کد خبر : 1963561 | 15 شهریور 1402 ساعت 22:01 | 124.8K بازدید | 45 دیدگاه

شگفتی روز اول آسیا با شکست کره

ورود ترسناک عراق به آسیا با ۱۳ گل!

شاگردان راضی شنیشل موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل تیم امید ماکائو شدند.

ورود ترسناک عراق به آسیا با ۱۳ گل!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید عراق که یکی از مدعیان کسب قهرمانی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا و راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، امروز در نخستین مسابقه‌اش در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف ماکائو رفت و به پیروزی پُر گل دست یافت.

تیم‌های فوتبال امید عراق و ماکائو از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الکویت کویت در چارچوب دیدارهای گروه F مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا مقابل هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان راضی شنیشل توانستند به پُرگل‌ترین برد در بازی‌های روز اول برسند.

1921426

علی جاسم(۲ بار)، حسین عبدالله (۲ بار)، الکساندر اوراها(۲ بار)، رضا فاضل(۲ بار)، زید تحسین(۲ بار)، بلند حسن، ذوالفقار یونس و منتظر عبدالامیر گلزنان تیم فوتبال امید عراق در مسابقه امروز بودند تا این تیم موفق به کسب پیروزی ۱۳ بر یک مقابل تیم المپیک ماکائو شود.

تیم فوتبال امید عراق که تجربه حضور در المپیک را دارد و همچنین دو ماه و نیم قبل در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا با کسب پیروزی مقابل امیدهای ایران به قهرمانی دست پیدا کرد، امروز در نخستین دیدارش در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها به برتری دست یافت تا بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به کویت، صدرنشین گروه F شود.

دیدگاه‌ها