کد خبر : 1963573 | 15 شهریور 1402 ساعت 23:06 | 42K بازدید | 28 دیدگاه

رکوردشکنی دوباره زنان آبی‌اناری؛

۶ سهم بارسلونا برای دریافت توپ طلا!

بارسلونا بیشترین سهم را در نامزدهای دریافت توپ طلای بخش زنان دارد.

۶ سهم بارسلونا برای دریافت توپ طلا!

به گزارش “ورزش سه”، لحظاتی قبل نامزدهای دریافت جایزه توپ طلای سال در بخش زنان و مردان اعلام شد و بارسلونا در بخش زنان بیشترین کاندید را دارد.

آبی‌ اناری‌ها که سال گذشته قهرمان یورو زنان نیز شده‌اند، در سال‌های اخیر روزهای درخشانی را پشت سر گذاشتند. تیم ملی اسپانیا با حضور پر رنگ ستاره‌های بارسلونا موفق به کسب نخستین عنوان خود در مسابقات جام جهانی زنان شد و در ترکیب تیم ملی اسپانیا در دیدار فینال برابر انگلیس، ۷ بازیکن بارسا حضور داشتند.

1921458

حالا اما اعلام نام ۶ بازیکن بارسلونا به عنوان نامزدهای دریافت توپ طلای زنان، توسط فرانس فوتبال، نشان می‌دهد که روزهای اوج این تیم همچنان ادامه دارد. این درحالی است که سال گذشته هم الکسیا پوتیاس، ستاره بارسلونا موفق به دریافت جایزه توپ طلای زنان شد؛ اگرچه پوتیاس در سال گذشته به دلیل مصدومیت روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و در میان نامزدهای اعلام شده نیز جای ندارد. همچنین در میان این شش نام، اسم آیتانا بونماتی که بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۳ زنان شد نیز حضور دارد.

شش بازیکن تیم فوتبال زنان برای دریافت توپ طلای زنان، آیتانا بونماتی، پاتریسیا گوئیجارو، مپی لئون، آسیسات اوشوئولا، سلما پارائیئلو و فردولینا رولفو هستند.

دیدگاه‌ها