کد خبر : 1963574 | 16 شهریور 1402 ساعت 02:30 | 23.7K بازدید | 30 دیدگاه

هدف‌مان رتبه تک رقمی است؛

نقی زاده: نباید به پرسپولیس می‌باختیم

علیرضا نقی زاده از شرایط پیش آمده در آلومینیوم خوشحال است.

نقی زاده: نباید به پرسپولیس می‌باختیم

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم اراک موفق شده با سه برد متوالی جایگاه خودش را در جدول مطمئن کند. علیرضا نقی زاده در این مورد گفت: خدا را شکر ۴ بازی کردیم در بازی با پرسپولیس باختیم که بد بینانه ترین حالت ممکن مساوی می‌گرفتیم اما باقی بازی ها را بردیم و روندمان خوب بود. خودتان می‌دانید امسال سخت تر از سال‌های قبل است و هر بازی جای خودش را دارد ما دوست نداشتیم لیگ تعطیل بشود زیرا روند امتیاز گیری‌مان عالی بود اما حالا که شده باید از آن به احسنت استفاده کنیم.

او در خصوص عملکرد مجتبی حسینی عنوان کرد: آقای حسینی و همکارانش در این مدت توانستند تیم را به شرایط آرمانی برسانند همه چیز خوب و به موقع انجام شد.

این بازیکن در تمجید از حضور پرشور هوادارانشان در بازی‌های خانگی گفت: هواداران استان مرکزی لیاقت شان بیشتر از این حرف‌ها است جا دارد از آنها تشکر کنم این تیم جوان است هرچقدر حمایت کنند بیشتر نتیجه می‌گیریم.

نقی زاده در مورد سومین سال حضورش در آلومینیوم و پیشرفت هرساله این تیم توضیح داد: هرسال رتبه بهتری کسب کردیم. امسال هم تمام تلاشمان را می‌کنیم آنقدری هزینه نکردیم و هدف گذاری‌مان رتبه تک رقمی است سعی می‌کنیم از هدفی که گذاشتیم هم جلوتر باشیم.

نقی زاده در پایان در مورد تغییرات متعددی که داشتند افزود: خیلی ها از تیم‌ما رفتند اما با کار خوب کادرفنی توانستیم خیلی سریع خودمان را جمع و جور کنیم و نتیجه بگیریم و ما هم از شرایط به دست آمده خوشحالیم.

دیدگاه‌ها