کد خبر : 1963577 | 15 شهریور 1402 ساعت 23:34 | 49.2K بازدید | 104 دیدگاه

۷+۳ نامزد منچسترسیتی برای دریافت توپ طلا!

منچستر سیتی بیشترین نامزد را برای دریافت توپ طلا دارد.

۷+۳ نامزد منچسترسیتی برای دریافت توپ طلا!

به گزارش “ورزش سه”، دقایقی قبل نامزدهای دریافت جوایز برترین‌های جهان در دنیای فوتبال اعلام شد و منچسترسیتی با داشتن ۷ نامزد در بخش توپ طلای مردان و ۳ نامزد در بخش توپ طلای زنان، رکورد ویژه‌ای را به ثبت رسانده است.

سیتی در بخش مردان، خولیو آلوارز، کوین دی‌بروینه، روبن‌دیاز، یوشگو گواردیول، ادرسون، ارلینگ هالند و برناردو سیلوا را در میان ۳۰ نامزد اعلام شده دارد و در بخش زنان نیز جیل رود، هاسگاوا و خدیجه بن‌شاو، سه نامزد دریافت توپ طلای زنان از تیم منچستر سیتی هستند. بدین ترتیب منچستر سینی با داشتن ۱۰ نامزد برای دریافت توپ طلای زنان و مردان، بیشترین سهم را در میان تمام باشگاه‌های جهان دارد!

اگرچه از نام آیتانا بونماتی (بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۳ زنان) که در بارسلونا توپ می‌زند به عنوان گزینه اصلی دریافت توپ طلا در بخش زنان یاد می‌شود اما در بخش مردان در کنار لیونل مسی و امباپه، ستاره منچستر سیتی یعنی هالند شانس زیادی برای دریافت این عنوان دارد.

در نهایت برای مشخص شدن نام برندگان توپ طلا باید تا هشتم آبان منتظر بمانیم تا ببینیم کریم بنزما و الکسیا پوتیاس، دو برنده سال گذشته توپ طلای زنان و مردان، این جایزه را امسال را به چه کسی تقدیم خواهند کرد.

دیدگاه‌ها