کد خبر : 1963579 | 15 شهریور 1402 ساعت 23:34 | 27.8K بازدید | 36 دیدگاه

پیشنهاد جیمی کرگر به قرمزها:

زمان‌بندی اسطوره لیورپول برای جدایی صلاح

به عقیده جیمی کرگر بهترین زمان برای جدایی محمد صلاح از لیورپول پایان فصل آینده است.

زمان‌بندی اسطوره لیورپول برای جدایی صلاح

به گزارش "ورزش سه"، پرونده انتقال احتمالی محمد صلاح به الاتحاد عربستان همچنان باز است. باتوجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات عربستان هنوز باز است الاتحادی ها امیدوارند تا بتوانند رضایت ستاره لیورپول را به هر ترتیبی که هست جلب کنند و این موجب نگرانی هواداران تیم سرخ پوش شده است.

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول، که به عنوان کارشناس با شبکه اسکای اسپورت همکاری می کند در گفت و گوی اخیر خود در مورد داستان صلاح صحبت کرد:

بولت پرسپولیسزندگی بدون صلاح
شما می توانید زندگی بدون صلاح را تصور کنید. فکر می کنم اکثر هواداران لیورپول تصور می کنند که این بازیکن را یک فصل دیگر نیز در اختیار خواهند داشت. شروع خوب لیورپول همه را به حضور در جمع چهار تیم امیدوار کرده است. اما اینکه آیا آنها می توانند مثل گذشته سیتی را به چالش بکشند یک علامت سوال بزرگ است.

1921465

بولت پرسپولیس12 ماه فرصت برای پیدا کردن جانشین 
فکر می کنم تقریبا همه قبول کرده اند که لیورپول تابستان آینده صلاح را در ازای دریافت پولی هنگفت خواهد فروخت. آنها این فصل مهاجم خود را خواهند داشت که شانس موفقیت شان را بالاتر می برد. آنها 12 ماه  فرصت دارند تا به جانشین صلاح فکر کنند هر چند کار بسیار سختی است.

این تئوری از نظر فنی کاملا به نفع تیم یورگن کلوپ است که به آنها کمک می کند تا با قدرت بیشتر برای بازگشت به چمپیونزلیگ تلاش کنند اما با سیاست های باشگاه برای کسب درآمد در فصل جاری در تضاد است.

بولت پرسپولیسجانشین برای صلاح
پیدا کردن جایگزین برای چنین بازیکنی همیشه سخت است. البته با پول فروش صلاح نه تنها در پست او بلکه در پست های دیگر نیز باید به فکر تقویت تیم باشیم. لیورپول پتانسیل پیشرفت در بخش های مختلفی را دارد و باید به این نکته توجه کرد که بازیکنان بزرگ می آیند و می روند و این باشگاه است که همیشه می ماند.

دیدگاه‌ها