کد خبر : 1963587 | 16 شهریور 1402 ساعت 04:39 | 110K بازدید | 21 دیدگاه

از گل برای الکویت تا پاس گل مقابل هنگ کنگ؛

ورود بازیکن دو رگه با لباس ایران و پاس گل(عکس)

بازیکن دورگه ایرانی– کویتی در اولین حضورش در ترکیب تیم امید پاس گل داد.

ورود بازیکن دو رگه با لباس ایران و پاس گل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی پوردارا که در گذشته توسط مهدی مهدوی‌کیا به اردوی تیم امید دعوت شده، اما به دلیل مشکل مدارک موفق به حضور در تهران و اردوی تیم امید نشده بود، در مصاف روز گذشته با هنگ کنگ از دقیقه ۷۶ به جای یاسین سلمانی وارد ترکیب شد و در دقیقه ۸۸ در محوطه جریمه تیم هنگ کنگ بعد از توپ گیری، در یک موقعیت خوب توپ را به الهیار صیادمنش پاس داد تا گل سوم تیم امید در این بازی رقم بخورد.

علی پوردارا که از پدری ایرانی و مادری کویتی در کویت متولد شده، فصل گذشته به همراه تیم الکویت قهرمانی در لیگ برتر کویت را به دست آورد و در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر کویت هم دو پیروزی تجربه کرد.

1921478

آنها در هفته اول تیم الجهرا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند که در این بازی علی پوردارا پاس گل داد و در بازی دوم که الکویت که با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسیدند، زننده یکی از گل های تیمش بود.

این بازیکن ایرانی الاصل از ابتدا مایل به بازی برای تیم امید ایران بود و به همین بهانه پیشنهاد یکی، دو تیم ملی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله عراق را رد کرد. به هر صورت او در بازی با هنگ کنگ با وجود حضور کوتاه مدت در ترکیب تیم امید با پاس گل نشان داد در کنار سایر بازیکنان یکی از امیدهای آینده فوتبال ایران است.

فوتبال ایران در سال های اخیر بازیکنان دو رگه خوبی را به خود دیده؛ اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، سامان قدوس و ... که به نظر می‌رسد علی پوردارا هم همین مسیر را ادامه دهد و تبدیل به یکی از بازیکنان با کیفیت دورگه شود.

دیدگاه‌ها