کد خبر : 1963593 | 16 شهریور 1402 ساعت 06:10 | 36.4K بازدید | 30 دیدگاه

فرگوسن مربی یونایتد بود، این اتفاق نمی‌افتاد!

تدی شرینگام، مهاجم سابق منچستریونایتد معتقد است رسانه ای شدن دعوای اریک تن هاخ و جیدون سانچو عجیب است و زیر نظر سرالکس فرگوسن از این اتفاق ها نمی افتاد.

فرگوسن مربی یونایتد بود، این اتفاق نمی‌افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، تدی شرینگام تایید کرد که از نحوه آشکار شدن اختلاف تن هاخ و  سانچو در انظار عمومی شگفت زده شده است و آن را با دوران حضور سر الکس فرگوسن در باشگاه مقایسه کرد.
تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود گفت که سانچو را به دلیل عملکردش در تمرینات از ترکیب یونایتد برای سفر به آرسنال کنار گذاشته است. این باعث شد سانچو در شبکه های اجتماعی خودش، این ادعاها را "کاملاً نادرست" بداند و اصرار داشت که همه کاسه کوزه ها را بی دلیل بر سرش شکسته اند!
شرینگام در مورد این وضعیت صحبت کرده و شگفتی خود را به صورت عمومی از حرف های سرمربی اعلام کرده است.

1921498

در صحبت با اسکای اسپورت، از شرینگام پرسیده شد که آیا فرگوسن رویکرد مشابهی را در پیش می گرفت یا خیر. گفت:"نه، اصلا. یا دقیق تر بگویم خیلی خیلی به ندرت.هرچه بیشتر بتوانید مسائل را در خانه نگه دارید، بیشتر می توانید آنها را کنترل کنید. اکنون با استفاده از رسانه های اجتماعی، مردم نظر خود را می گویند. این فقط حواشی بیشتری درباره وضعیت ایجاد می‌کند. من تعجب می کنم که این اتفاق افتاده است."
شرینگام با اعتراف به شگفتی خود از رسانه‌ای شدن اتفاقات اخیر، اظهار کرد که تن هاخ سخت‌ترین ماموریت در دنیای فوتبال را دارد:" من در ابتدای فصل گذشته گفتم که اریک تن هاخ سخت ترین کار را در فوتبال جهان دارد. من هنوز فکر می‌کنم برای او همینطور است، زیرا هواداران منچستریونایتد انتظار دارند که برنده باشند و وقتی که نیستند، برای‌شان علامت سوال پیش میاید. به نظر می رسد که اکنون نیز در کمپ تیم اختلالی وجود دارد. او باید آن را ساماندهی کند. من تعجب کردم که او در انظار عمومی ظاهر شد و جیدون سانچو را زیر سوال برد. احتمالا برای خودش دلایلی دارد، شاید مثلا میخواسته شور و اشتیاق را در او زنده کند."

1921497

یونایتد پس از فیفا دی با میزبانی از برایتون در اولدترافورد به میادین باز می‌گردد. هواداران امیدوارند که هوا تا آن زمان حواشی اطراف تیمشان آرام بگیرد.

دیدگاه‌ها