کد خبر : 1963596 | 16 شهریور 1402 ساعت 01:14 | 23.1K بازدید | 13 دیدگاه

سانه: از عملکردم در تیم ملی راضی نیستم

خلا بزرگی که ستاره بایرن می‌خواهد پر کند

لروی سانه، ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ، از انگیزه های ویژه خود برای درخشش در یورو 2024 خبر داد.

خلا بزرگی که ستاره بایرن می‌خواهد پر کند

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد. آلمان در فیفا دی جاری دو دیدار دوستانه مقابل ژاپن و فرانسه برگزار خواهد کرد.

سانه در گفت و گو با کیکر در مورد شرایط فعلی خود برای همراهی تیم ملی آلمان گفت: "احساس بسیار خوبی دارم. این شرایط را از همان ابتدا و از دوران پیش فصل دارم. اعتماد کامل کادرفنی و باشگاه را احساس می کنم. ارتباط بسیار خوبی داریم و سیستم فعلی کاملا مورد رضایت من است. از کار روزانه با این مجموعه لذت می برم و امیدوارم شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند. امیدوارم این شرایط در تیم ملی هم وجود داشته باشد."

1921510

او تاکید کرد که برای حضور در یک تورنمنت موفق با تیم ملی آلمان سرشار از انگیزه است: "از عملکردم در تیم ملی راضی نیستم و به زمان زیادی نیاز داشتم تا از این احساس خارج شوم. به همین دلیل است که برای درخشش در یک تورنمنت بزرگ ملی سرشار از انگیزه هستم. بسیار مصمم و با انگیزه هستم که بتوانم تیم ملی کشورم را برای موفقیت در یورو 2024 همراهی کنم."

ملی پوش بایرن مونیخ با حمایت از سرمربی تیم ملی آلمان گفت: "هانسی فلیک شخصیت بزرگی است. او حتی در خارج از اردوهای ملی نیز عملکرد ما را زیر نظر دارد تا بهترین شرایط را داشته باشیم. ما رابطه متقابل بسیار خوبی با یکدیگر داریم. این ناعادلانه است که او را هدف انتقادات قرار دهیم چرا که همه مسئول نتایج اخیر هستیم."

1921512

سانه با استقبال از حضور هری کین در بایرن مونیخ گفت: "زمانی که در منچسترسیتی بودم بارها مقابل او بازی کردم. من لیگ برتر را همواره دنبال می کنم و به نظرم هری کین یکی از بهترین مهاجمان یک دهه اخیر به شمار می رود. او در یک لیگ پر از مهاجمان کلاس جهانی بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد و تاثیر مهمی در بازی دارد. برای سبک بازی ما داشتن یک شماره 9 واقعی بسیار مهم است. هری کین در عمق می تواند به ما خیلی کمک کند. چند همکاری خوب با او در این زمینه داشتیم و به نظرم با تمرین و بازی های بیشتر قطعا بهتر و هماهنگ تر عمل خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها