کد خبر : 1963597 | 16 شهریور 1402 ساعت 01:37 | 47.7K بازدید | 5 دیدگاه

اشتباه بزرگ: خواهر ایکاردی کاپیتان اسپانیا شد!

اشتباه بزرگی که دولت اسپانیا در مورد تیم ملی زنان این کشور مرتکب شده بود اصلاح شد.

اشتباه بزرگ: خواهر ایکاردی کاپیتان اسپانیا شد!

به گزارش "ورزش سه"، شورای ملی ورزش اسپانیا اشتباه بزرگ دولت این کشور در اعلام لیست اعضای تیم ملی زنان اسپانیا که واجد شرایط دریافت نشان سلطنتی شده بودند را تایید کرد. در این لیست نام ایوانا ایکاردی، خواهر مائورو ایکاردی، به جای ایوانا آندرس، کاپیتان تیم ملی زنان اسپانیا، درج شده بود.

نامه رسمی تقدیر از ستارگان تیم ملی زنان اسپانیا در بولتن رسمی دولت اسپانیا روز سه شنبه جنجال بزرگی درست کرد. در این لیست نام کاپیتان اسپانیایی ها به چشم نمی خورد چرا که به اشتباه جای او را با نام ایوانا ایکاردی پر کرده بودند. این تنها ایراد لیست نبود چرا که نام آیتانا بونماتی، ستاره بارسلونا، نیز غلط املایی داشت.

1921514

شورای ملی ورزش اسپانیا امروز با اعلام اینکه این موضوع یک خطای انسانی بوده از اعضای تیم ملی زنان به ویژه دو ورزشکاری که خط در موردشان انجام شده بود عذرخواهی کرد. در لیست جدیدی که منتشر شده هر دو اشتباه اصلاح شده است.

ایوانا ایکاردی که نامش به جای کاپیتان تیم ملی اسپانیا در لیست دولت این کشور درج شده بود یک سلبریتی آرژانتینی است که در مایورکا زندگی می کند. او که خواهر مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی گالاتاسرای است، با شرکت در چند برنامه تلویزیونی به شهرت زیادی دست یافته است.

دیدگاه‌ها