کد خبر : 1963598 | 16 شهریور 1402 ساعت 01:42 | 21.9K بازدید | 8 دیدگاه

ستین: این چیزی است که خودم انتخاب کردم!

نامه جالب اولین مربی اخراجی لالیگا

کیکه ستین، اولین سرمربی اخراجی این فصل لالیگا، معتقد است که بعد از این اتفاق به دنبال پیدا کردن مقصر نیست.

نامه جالب اولین مربی اخراجی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین، سرمربی 64 ساله اسپانیایی، یک روز پس از اخراج از هدایت ویارئال در نامه ای سرگشاده تاکید کرد که تصمیم مدیران این باشگاه را قبول ندارد. او اما در این نامه مدعی شد که قصد ندارد در مورد دلایل این قطع همکاری صحبت کند چرا که در چنین شرایطی هر طرف اوضاع را آن گونه که به نفع خودش است تفسیر می کند.

ستین تیمش را فصل گذشته در لالیگا پنجم کرد و امسال پس از کسب تنها 3 امتیاز در 4 بازی از هدایت ویارئال کنار گذاشته شد. او در پیام خداحافظی‌اش نوشته است: "هدف من همیشه این بوده که هر جا می روم خاطرات خوشی از خودم به جای بگذارم. مطمئنم که در این جا هم به هدفم رسیدم. این به خاطر شکست ها و پیروزی ها نه بلکه به خاطر صادقانه کار کردن و رفتار مناسب با کسانی که با آنها در ارتباط بودم است."

1921516

اخراج از ویارئال انگیزه این مربی کهنه کار را پایین نیاورده و او همچنان تشنه کار کردن است: "اخراج شدن هرگز خوشایند نیست. اما این ویژگی حرفه ای است که خودم انتخاب کرده ام. در مورد عادلانه یا ناعادلانه بودن کار صحبت نمی کنم چون هرکس به نفع خودش موضوع را تفسیر می کند و اهمیتی چندانی ندارد. نکته مثبتش این است که تجربیات جدیدی در این مدت کسب کردم و فکر می کنم آمادگی بیشتری برای کار کردن دارم. این ها کمک خواهند کرد تا بتوانم در آینده بهتر کار کنم. از باشگاه ویارئال که به من فرصت همکاری داد سپاسگزارم. به ویژه از همه کارمندانی که به طور روزانه با ما طوری رفتار می کردند که انگار یک خانواده هستیم."

دیدگاه‌ها