کد خبر : 1963604 | 16 شهریور 1402 ساعت 06:30 | 75.9K بازدید | 16 دیدگاه

فیلیپه با الاتحاد توافق کرد، رومارینهو رفت روی هوا!

تلاش مدیران الاتحاد برای به خدمت گرفتن سرخیو راموس ستاره اسپانیایی به سرانجام نرسید و او راهی سویا شد.

فیلیپه با الاتحاد توافق کرد، رومارینهو رفت روی هوا!

به گزارش ورزش سه، مدیران باشگاه الاتحاد را با لوئیز فیلیپه راموس مدافع برزیلی رئال بتیس توافق کردند. او امروز در تست‌های پزشکی حاضر خواهد سد.

منابع الشرق الاوسط فاش کردند مدت قرارداد بین الاتحاد و مدافع برزیلی 3 فصل است و این اقدام برای تقویت خط دفاعی این تیم برای مسابقات لیگ عربستان، لیگ قهرمانان آسیا و آن باشگاه‌های جهان است.

رومارینیو  کاپیتان برزیلی الاتحاد در صورت جذب لوئیز فیلیپه از لیست این باشگاه خط خواهد خورد و احتمالا به صورت قرضی در یکی دیگر از تیم‌های لیگ عربستان بازی می‌کند..

این رسانه معتبر همچنان نوشته که باشگاه الاتحاد همچنان برای عقد قرارداد با محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در تلاش است اما هنوز مطمئن نیستند که لیورپول این پیشنهاد ویژه را قبول خواهد کرد یا خیر.

الاتحاد باید این ماه در مسابقات جام باشگاه‌های جهان شرکت کند و در دیدار نخست باید برابر اوکلندسیتی نیوزلند قرار بگیرد و سپس در صورت برتری برابر الاهلی مصر قرار خواهد گرفت. آن‌ها اگر بتوانند از این مسیر به سلامت عبور کنند به مصاف قهرمانان لیبرتادورس می‌روند و برنده این بازی در فینال مسابقات احتمالا مقابل سیتی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با سپاهان ایران، آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است.

دیدگاه‌ها