کد خبر : 1963605 | 16 شهریور 1402 ساعت 06:43 | 44.9K بازدید | 14 دیدگاه

مالدینی نمی‌رفت، در میلان می‌ماندم!

الکسیس ساله‌ماکرز، بازیکن فعلی بولونیا و سابق میلان، اعتراف کرده که اگر پائولو مالدینی در باشگاه میم‌اند، او هم میلان را ترک نمی‌کرد.

مالدینی نمی‌رفت، در میلان می‌ماندم!

به گزارش "ورزش سه"، بولونیا روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی از وینگر بلژیکی خود رونمایی کرد. او به صورت قرضی با گزینه خرید از میلان به این باشگاه پیوست. ساله‌ماکرز پس از اینکه روسونری در تابستان چندین خرید جدید را در خط حمله اضافه کرد، میلان را ترک کرد، به خصوص بعد از آمدن کریستین پولیشیچ، ساموئل چوکووئزه و نوآ اوکافور که همگی می توانند به عنوان وینگر راست هم بازی کنند.

ساله‌ماکرز در مورد حضور در بولونیا و تمرین با این تیم توضیح داد:" احساس خوبی دارم، با اینکه در اولین جلسه تمرینی کمی مچ پایم پیچ خورد و آسیب دید. سعی میکنم برای بازی مقابل هلاس ورونا آماده باشم."

1921526

او در رابطه با علت تصمیمش به ترک میلان هم به خبرنگاران پاسخ داد:" در مورد میلان، قبل از جدایی مالدینی فکری برای جدایی نداشتم. با این حال، زمانی که او رفت، چند تغییر ایجاد شد و تصمیم گرفتم به دنبال فرصت دیگری باشم. خوشحالم که امروز اینجا هستم. فکر میکنم هواداران میلان از من راضی بودند چون من همیشه همه چیز را برای پیراهن این تیم می‌دادم. تیاگو موتا پس از گفتگو با مدیر برنامه ام با من تماس گرفت. من هرگز مربی ای مثل او را ندیده‌ام. من بلافاصله تمایل به همکاری با او را در خودم احساس کردم. مدیریت هم به من احساس امنیت داد. موتا در مورد اعتماد و جاه طلبی صحبت کرد و گفت که ما می توانیم کارهای زیادی با هم انجام دهیم."

او در مورد این که چه نقشی را در تیم موتا خواهد داشت به خبرنگاران گفت:" در مورد نقش هافبک تهاجمی صحبت کرده ایم، زیرا مربی احساس می کند که من کیفیت بازی در آنجا را دارم. البته می توانم در جناح راست هم بازی کنم. من پیشنهادی از اسپانیا هم داشتم، اما اعتماد بولونیا را احساس کردم، بنابراین تصمیم گرفتم به اینجا بیایم."

دیدگاه‌ها