کد خبر : 1963639 | 16 شهریور 1402 ساعت 12:15 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

پاتر به لیون نمی‌رود

پاسخ نهایی مربی ناکام چلسی به قعرنشین فرانسه

گراهام پاتر پس از جدایی از چلسی در فصل گذشته حالا یکی از گزینه‌های جانشینی لوران بلان در لیون فرانسه است ولی طبق ادعای تلگراف، این پیشنهاد را رد کرده است.

پاسخ نهایی مربی ناکام چلسی به قعرنشین فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت لوران بلان در لیون پس از کسب تنها یک امتیاز از چهار بازی نخست لیگ در خطر است. پس از شکست 1-4 خانگی برابر پی اس جی، بلان احتمالا پست خود را از دست خواهد داد و شاید به بازی بعدی برابر لوهاور پس از وقفه بازی های ملی هم نرسد. لیون در قعر جدول قرار دارد و فشار ها روی بلان بسیار زیاد است. حالا گفته می شود گراهام پاتر، مربی سابق برایتون و چلسی، گزینه نخست جانشینی او محسوب می شود.

1838907

طبق ادعای نشریه معتبر اکیپ، پاتر با جان تکستور، مالک باشگاه، مذاکره ای به همین منظور داشته، تا فرصتی برای بازگشت احتمالی به نیمکت مربیگری پس از خروجش از چلسی در ماه آوریل فراهم شود. 

1838576

با این حال، تلگراف در این رابطه اعلام کرده است که پس از ملاقات با مسئولان باشگاه، پاتر زمان برای هدایت لیون را نامناسب دانسته و پیشنهاد باشگاه فرانسوی را رد کرده است.
پاتر پیش از این شانس هدایت باشگاه نیس فرانسه را نیز داشت ولی ترجیح داد پیشنهاد این باشگاه را نیز رد کند. پاتر مشتاق است تا در لیگ برتر انگلیس مشغول به کار شود.

دیدگاه‌ها