کد خبر : 1963672 | 16 شهریور 1402 ساعت 14:39 | 44.6K بازدید | 53 دیدگاه

عشق دی‌ماریا به بنفیکا

نه گفتن به میلیون‌ها یورو به‌خاطر پیراهن قرمز

روی کاستا، رئیس بنفیکا، فاش کرد که آنخل دی‌ماریا در این باشگاه دستمزد پایینی می‌گیرد در حالی که پیشنهادات مالی بسیار بهتری از تیم های دیگر داشت.

نه گفتن به میلیون‌ها یورو به‌خاطر پیراهن قرمز

به گزارش "ورزش سه"، دی ماریا 35 ساله، جولای گذشته پس از 13 سال دوری به بنفیکا بازگشت و در مراسم معارفه اش مورد استقبال هزاران هوادار قرار گرفت. اولین حضور او در بنفیکا بین سال‌های 2007 تا 2010 بود، سه فصلی که در آن قهرمان لیگ پرتغال و دو جام اتحادیه شد و همچنین جایگاه ویژه ای بین هواداران به دست آورد. او در سال 2010 راهی رئال شد و حالا دوباره در بنفیکاست.

1915040

روی کاستا، رئیس بنفیکا، اطمینان داد که آنخل دی ماریا وقتی از علاقه بنفیکا برای جذب مجدد او مطلع شد، دیگر نمی خواست پیشنهاد دیگری را بررسی کند و برای امضای قرارداد نهایی نیز چانه‌زنی نکرد. او با 4 گل در 5 بازی شروع بسیار خوبی در فصل جاری داشته است.

کاستا در مصاحبه ای که چهارشنبه در وب سایت باشگاه پرتغالی منتشر شد، گفت: «دی ماریا با دستمزدی پایین‌تر از نام و اعتبارش و بدون پاداش نقل و انتقالات آمد. او حتی یک یورو هم چانه‌زنی نکرد. آنخل واقعاً می خواست به بنفیکا بازگردد. قبل از امضای قرارداد با یوونتوس در فصل گذشته نیز او خیلی نزدیک به بازگشت به تیم اولش در اروپا بود و این تابستان وقتی متوجه شد که ما همچنان علاقه مند هستیم، دیگر نمی خواست چیز دیگری بشنود.»

1895175

کاستا ادامه داد: «در این بین، او به سرعت جای خودش در رختکن و میان هم‌تیمی‌های جدیدش را پیدا کرده و همه متوجه شور و شوق او به بازی با پیراهن قرمز بنفیکا شده اند. می دانم که او پیشنهادات مالی بسیار بهتر و هنگفتی داشت که آنها را به خاطر بنفیکا رد کرد.»

دیدگاه‌ها