کد خبر : 1963675 | 16 شهریور 1402 ساعت 14:51 | 42.8K بازدید | 21 دیدگاه

دوست داشتم با این کادر فنی کار کنم؛

بزرگ: صبر کردم نقل و انتقالات تمام شد، ببندم

مهاجم بلند قامت آلومینیوم اراک می گوید بهترین سال فوتبالی اش را رقم می‌زند.

بزرگ: صبر کردم نقل و انتقالات تمام شد، ببندم

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ تازه‌ترین و آخرین خرید آلومینیوم اراک است که از مس کرمان به این تیم پیوست که درباره این انتقال به خبرنگار ما می‌گوید: از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما خیلی دوست داشتم با آقا مجتبی کار کنم و برای همین تا هفته چهارم صبر کردم تا بازیکن آزاد شوم و بتوانم به جمع سبز پوشان اراکی بروم.

بزرگ در مورد تجربه کارش با مجتبی حسینی در مس کرمان در لیگ یک گفت: سال خیلی خوبی داشتیم و جالب اینجاست بدانید که با اختلاف یک گل با ما در لیگ یک، آلومینیوم صعود کرد ولی حالا دوباره کنار هم هستیم.

او در خصوص نتایج درخشانی که تیمش در چند هفته اخیر گرفته، عنوان کرد: تیم خیلی یک دل و یک دستی داریم جوان‌های با استعداد و باتجربه‌های خوبی اینجا دور هم جمع هستند. با اینکه نفرات جدید زیادی اضافه شدند، اما بچه ها خیلی زود هماهنگی را به دست آوردند و از نتایج مشخص است که تیم ایده آلی داریم.

1921644

این بازیکن که پیشتر در تیم های جنوبی از جمله صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و مس کرمان حضور داشته، در مورد رفتنش به استان مرکزی عنوان کرد: دوست داشتم دوباره با آقا مجتبی و این کادر فنی کار کنم. اراک تیم خوبی است و امیدوارم دوباره شرایط برایم خوب شود و من و تیم به یکدیگر کمک کنیم.

بزرگ با ابراز امیدواری از موفقیت و گلزنی بیشتر در آلومینیوم اراک نسبت به سالیان اخیر عنوان کرد: در فولاد که زیاد بازی نمی کردم ولی بالاخره دو گل زدم. شرایطم در صنعت نفت خیلی خوب بود و ۵-۴ گل زدم و پاس گل‌های زیادی دادم و فصل قبل هم درحال خوب پیش رفتن بود که در نیم فصل دوم به خاطر مصدومیت و شکستگی دست و کرونا کلا دو بازی انجام دادم؛ وقتی هم که بازی نکنی، چگونه می خواهی گل بزنید؟ قول می دهم این فصل بهترین عملکردم را داشته باشم.

شروین یادآور شد: از باشگاه خوب آلومینیوم و هواداران که در این مدت به من لطف داشتند، کمال تشکر را دارم و از کادر فنی محترم ممنونم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و در آخر فصل سر بلند باشیم.

دیدگاه‌ها