کد خبر : 1963676 | 16 شهریور 1402 ساعت 15:05 | 38.6K بازدید | 20 دیدگاه

کاسمیرو:

از آنچلوتی حرف بزنم، بد می‌شود

کاسیمیرو در اردوی تیم ملی برزیل ترجیح داد در مورد کارلو آنچلوتی و احتمال حضور او در سلسائو حرف نزند و گفت این بی احترامی خواهد بود.

از آنچلوتی حرف بزنم، بد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در نشست خبری خود در اردوی تیم ملی برزیل گفت که صحبت در مورد کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی مدنظر برزیل برای سال بعد، بی احترامی به مربی فعلی، فرناندو دینیز، است.

به گفته رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) این مربی ایتالیایی در جولای سال آینده، زمانی که قراردادش با رئال مادرید به پایان می رسد، به جای دینیز به عنوان مربی جدید سلسائو منصوب خواهد شد.

1902327

کاسمیرو که در رئال زیر نظر کارلتو کار کرده، وقتی با سوالی در مورد احتمال حضور این مربی در تیم ملی برزیل روبه‌رو شد، پاسخ داد: «آنچلوتی یک مربی بزرگ و برنده است، اما او با رئال مادرید قرارداد دارد و صحبت کردن در مورد آنچلوتی در واقع  بی‌احترامی به مربی حال حاضر برزیل است. ما می دانیم که آنچلوتی مربی فوق العاده ای است، با این حال، ما یک مربی بزرگ به نام دینیز داریم و به او احترام می گذاریم. انگار او مربی ما برای جام جهانی و رویدادهای مهم دیگر خواهد بود.»

1921648

کاسمیرو پس از دومین جلسه تمرینی برای اولین بازی مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکای جنوبی که مقابل بولیوی خواهد بود، به میراث به جا مانده از تیته، سرمربی قبلی، نیز اشاره کرد.

1921649

بازیکن منچستریونایتد گفت: «تیته امیدوار بود که بتوانیم جام جهانی را ببریم و او کارهای بزرگی انجام داد. هر مربی سبک خودش را دارد و دینیز نیز روش متفاوتی برای بازی دارد. پایه و اساس ما انطباق با مربی و ایده هایش است.»

دیدگاه‌ها