کد خبر : 1963690 | 16 شهریور 1402 ساعت 16:02 | 45.2K بازدید | 14 دیدگاه

غیبت همیشگی در نشست‌های خبری؟

کیلیان امباپه از نقشه محو شد!

کیلیان امباپه را به این زودی ها در نشست های خبری نخواهیم دید و او ترجیح داده خودش را از حاشیه و جنجال دور کند.

کیلیان امباپه از نقشه محو شد!

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه امشب از ساعت 20:45 به وقت محلی در پارک دو پرنس به مصاف جمهوری ایرلند می‌رود. در دیداری که می‌تواند مسیر فرانسه برای راهیابی به دور نهایی یورو 2024 را هموار کند. مردان دشان تا به امروز با کسب چهار برد متوالی و 12 امتیاز صدرنشین گروه B هستند.

1920831

با این حال، در آستانه بازی، موضوع اصلی غیبت کیلیان امباپه در نشست خبری پیش از بازی بود. یک اتفاق معمول در بازی‌های ملی فرانسه این است که کاپیتان به همراه مربی در نشست خبری حاضر شود. با این حال امباپه به عنوان کاپیتان اول فرانسه در نشست خبری حضور پیدا نکرد و گریزمان، کاپیتان دوم فرانسه، همراه با دشان به نشست رفت.

دشان در این رابطه گفت: «البته هیچ الزامی برای حضور کاپیتان وجود ندارد. این شاید به نفع فرانسه هم باشد و فکر نمی‌کنم اگر او در نشست حاضر می‌شد، سؤالات زیادی در مورد مسابقه پرسیده می‌شد. من منافع جمعی را در اولویت قرار می دهم. امیدوارم همه چیز با گریزمان خوب پیش برود، حتی اگر مدام در مورد امباپه سوال بپرسید. کیلیان خیلی خوب کار می‌کند، او به باشگاه خودش بازگشته و پشت سر هم بازی می‌کند. او از نظر جسمی و روحی شرایط خوبی دارد و اینجا کاپیتان تیم است.»

1893122

در واقع امباپه پس از یک تابستان پرتلاطم و با شایعات بی پایان در مورد تداوم حضورش در پاریس یا جدایی، فعلا نمی خواهد خود را در معرض رسانه ها قرار دهد. 

آخرین حضور عمومی او 15 ژوئن در فارو قبل از رویارویی با جبل الطارق، بیش از حد جنجالی شد. سوالات فقط در مورد آینده او و دلیل ارسال نامه به باشگاه برای عدم فعال کردن بند تمدید بود. نشستی که کافی بود تا امباپه تصمیم بگیرد فعلا خودش را برابر رسانه ها قرار ندهد. کیلیان خودش را از نقشه خارج کرده و باید دید این وضعیت تا کجا ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها