کد خبر : 1963696 | 16 شهریور 1402 ساعت 16:09 | 27K بازدید | 28 دیدگاه

لذت می‌برم که اینجا حضور دارم؛

سرباز جدید ملوان: این خدمت باعث افتخار است

بازیکن جوان ملوان اعتقاد دارد بهترین زمان را برای سپری کردن خدمت سربازی انتخاب کرده است.

سرباز جدید ملوان: این خدمت باعث افتخار است

به گزارش ورزش سه، علی رمضانی، بازیکن ۲۲ ساله فصل گذشته پیکان تهران، به ملوان بندرانزلی پیوست تا خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد. او درباره فصلی که در پیکان پشت سر گذاشت، به خبرنگار ما گفت: من دو فصل پیش به پیکان رفتم و نیم فصل دوم کارتم صادر شد و آقا مجتبی به من لطف داشتند و فیکس بازی کردم.

رمضانی در پاسخ به این سوال که چرا در سن پایین به خدمت سربازی رفت، توضیح داد: بهترین زمان برای گذراندن خدمت سربازی، سن کم است و من هم تصمیم گرفتم خدمتم را زودتر تمام کنم.

او در خصوص دلیل غیبت خود در تیم امید عنوان کرد: من فصل گذشته در بازی با فولاد دچار مصدومیت شدم و به تیم ملی دعوت نشدم‌؛ شاید همچنان به‌خاطر همین مصدومیت دعوت نمی‌شوم. البته چند ماهی است که بازگشته‌ام اما با این حال فقط یک اردو دعوت شدم که آن هم تنها یک هفته پس از اتمام مصدومیتم بود. بعد از آن باز هم دعوت نشدم و دلیلش را نمی‌دانم.

رمضانی در خصوص شرایط ملوان توضیح داد: ملوان تیم خیلی بزرگی است و امیدوارم بتوانم سرباز خوبی برای این تیم باشم. این تیم هواداران پرشوری دارد که جان‌شان را ملوان می‌دهند و من واقعا لذت می‌برم که سرباز این تیم بزرگ هستم.

بازیکن جدید ملوان که سال گذشته در بین پدیده‌های لیگ حضور داشت، در این مورد گفت: بازیکنان جوان و خوبی در لیگ برتر حضور داشتند اما خوشحالم که توانستم جزو ده بازیکن برتر پدیده لیگ ایران باشم و مردم به من لطف داشتند.

این بازیکن در پایان گفت: از آقای تارتار تشکر می‌کنم که من را به خدمت گرفت و باعث افتخار من است که شاگرد ایشان باشم.

دیدگاه‌ها