کد خبر : 1963703 | 16 شهریور 1402 ساعت 16:45 | 33.9K بازدید | 16 دیدگاه

هدف قهرمانی جام ملت‌هاست ولی؛

کلینزمن: خسته شدم، این‌بار کره باید ببرد

یورگن کلینزمن، مربی تیم ملی کره، گفت که تساوی و شکست در بازی های دوستانه بس است و تیمش باید ولز را شکست دهد.

کلینزمن: خسته شدم، این‌بار کره باید ببرد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی فوتبال کره، بدبینی افکار عمومی نسبت به خودش را پذیرفته و عزمش را برای موفقیت با کره در جام ملت های آسیا که ژانویه و فوریه سال آینده در قطر برگزار می شود، جزم کرده است.

تیم ملی فوتبال کره به رهبری کلینزمن امشب در دیداری دوستانه در کاردیف به مصاف ولز می رود و چند روز بعد نیز برابر عربستان قرار خواهد گرفت.

1921710

کلینزمن از زمان روی کار آمدن، شدیداً به پیروزی نیاز دارد، زیرا کره با او در 4 بازی بین المللی اخیر دو تساوی و دو شکست داشته است.

علاوه بر این، افزایش انتقادها به او برای کنترل از راه دور و کار از خانه به دلیل حضور اکثر بازیکنان ملی پوش در خارج از کشور، فشارها روی او را بیشتر نیز کرده است. رسانه‌ها با بیان اینکه کلینزمن در 6 ماه گذشته تنها 67 روز در کره اقامت داشته است معتقدند این با فرهنگ کاری کره‌ای‌ها همخوانی ندارد. کلینزمن تاکید بیشتری بر قهرمانی در جام ملت های آسیا دارد، چیزی که در زمان پذیرش هدایت تیم ملی کره قول داده بود.

1889197

کلینزمان در نشست خبری خود گفت: «فکر می‌کنم تیم ملی در چهار بازی آخر خوب بازی کرد و درست است که برنده نشدیم اما در مجموع بر بازی مسلط بودیم. ارزیابی من رضایت بخش بود. من می خواهم ببینم تیم در هر بازی پیشرفت می کند و همچنین به شدت می خواهم این بار برنده شویم. دیگر نباید ببازیم یا مساوی کنیم.»

کلینزمن ادامه داد: «حتی اگر چهار بازی اول را می بردیم، همیشه انتقادها وجود داشت. انتقاد شنیدن سرنوشت محتوم یک مربی است. من چاره ای جز این ندارم که همیشه با انتقادات زندگی کنم. من به خوبی می دانم که رسانه های کره چه دیدگاهی نسبت به من دارند. اطرافیان به من در این مورد گفته اند ولی به خوبی می دانم که تیم ملی چه باید بکند و چه کاری برای موفقیت باید انجام دهیم. هدف اول ما فتح جام ملت هاست.»

دیدگاه‌ها