کد خبر : 1963718 | 16 شهریور 1402 ساعت 17:43 | 23.4K بازدید | 14 دیدگاه

در پبونگ چانگ افشین حماسه آفرید

مهمترین برد تاریخ پینگ‌پنگ ایران!

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران در مصاف با هاریموتو از ژاپن دارنده رنکینگ چهارم دنیا ۳ بر ۱ به برتری دست یافت.

مهمترین برد تاریخ پینگ‌پنگ ایران!

به گزارش "ورزش سه"، بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۲ تا ۲۰ شهریورماه در کره جنوبی در جریان است و مردان تنیس روی میز ایران امروز در بخش انفرادی به مصاف رقبای خود رفتند. 

در مرحله یک سی و دوم پایانی بخش انفرادی، افشین نوروزی کاپیتان تمام نشدنی پینگ پنگ ایران در مصاف با هاریموتو از ژاپن دارنده رنکینگ چهارم دنیا ۳ بر ۱ به برتری دست یافت. نوروزی با خلق این شگفتی توانست مقتدرانه نفر دوم المپیک توکیو و قهرمان کاپ آسیا را شکست دهد و به جمع ۳۲ بازیکن برتر قهرمانی آسیا صعود کند.

1921832

گیم نخست این بازی با حساب ۱۱ بر ۴ به سود نوروزی خاتمه یافت، در گیم دوم هاریموتوی عنوان دار ۱۱ بر ۷ پیروز شد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

در ادامه نوروزی با اقتدار کامل سوار بر بازی شد و در گیم سوم با نتیجه ۱۱ بر ۴ بازی را به نفع خود به پایان برد و در ادامه و در گیم چهارم با نتیجه ۱۱ بر ۹ این بازیکن سرشناس ژاپنی را شکست داد تا در مجموع ۳ بر ۱ پیروز میدان شود.
این پیروزی را شاید بتوان مهمترین برد تاریخ پینگ پنگ ایران برابر یکی از 4 بازیکن برتر دنیا دانست که توسط افشین نوروزی در مسابقات آسیایی رقم خورد. 

افشین نوروزی برای صعود به جمع ۱۶ بازیکن برتر آسیا فردا به مصاف کنجائف از ازبکستان خواهد رفت تا در ادامه شگفتی سازی خود به سوی یکی از سکوهای آسیا گام بلندی دیگری بردارد.

بولت زیر مجموعهنوشاد عالمیان در اولین مسابقه انفرادی خود در مسابقات قهرمانی آسیا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ چونگ جاون از مالزی را شکست دهد و به جمع ۳۲ بازیکن برتر آسیا صعود کند.

1921732

بولت زیر مجموعهامیرحسین هدایی دارنده رنکینگ ۱۲۱ دنیا در مصاف با لین یون جو از چین تایپه دارنده رتبه ۷ دنیا با حساب ۳ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

1921735

بولت زیر مجموعهدر مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا، نیما عالمیان به مصاف هوآنگ یان چنگ از چین تایپه رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

1921734

بولت زیر مجموعهسروش امیری نیا ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در نخستین بازی خود در مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا مقابل ناپات از تایلند شکست خورد.

1921733

دیدگاه‌ها